۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹
کد مطلب : ۳۷۲۲۹
فرمانده بسیج ناحیه شهرستان سامان:

هفته بسيج، فرصت مغتنمي براي تجديد ميثاق با آرمان‎هاي انقلاب اسلامي است

فرمانده بسيج ناحیه شهرستان سامان با بيان اينکه هفته بسيج، فرصت مغتنمي براي تجديد ميثاق با آرمان‎هاي انقلاب اسلامي است، ابراز کرد: بسيج يعني اينکه همه آحاد جامعه اسلامي به اصول و آرمان هاي انقلاب پايبند باشند.
هفته بسيج، فرصت مغتنمي براي تجديد ميثاق با آرمان‎هاي انقلاب اسلامي است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  سامان ما، به مناسبت فرارسيدن هفته بسيج، جمعي از بسيجيان شهرستان سامان در دفتر امام جمعه با امام جمعه شهرستان ديدار و گفت و گو کردند.

مهرداد رحيمي، فرمانده بسيج شهرستان سامان در اين ديدار ضمن تبريک هفته بسيج، هفته بسيج را فرصتي براي تجديد ميثاق با آرمان هاي انقلاب دانست و اظهار داشت: بسيج يعني همه آحاد جامعه اسلامي که به اصول و آرمان هاي انقلاب اسلامي پايبند باشند و خط مقدم بسيجيان همين عزيزاني هستند که با کار و حضور در پايگاه هاي مقاومت بسيج و رده هاي بسيج می‌باشند.

سرهنگ رحيمي در ادامه به اقدامات انجام شده توسط بسيجيان شهرستان اشاره کرد و گفت: در سال جاري تاکنون ۱۲ يادوراه شهدا و چندين نشست بصيرت افزائي توسط بسيجيان برگزار شده است و برنامه هاي فرهنگي و اعطاي تسهيلات و مشاوره و راهنمايي جهت ايجاد اشتغال، محروميت زدايي، مشارکت در ساخت خانه عالم و رفع آسيب هاي اجتماعي و... از ديگر اقدامات انجام شده توسط بسيجيان است.

رحيمي تصريح کرد: در راستاي اجراي اقتصاد مقاومتي هم بسيج توانسته است چندين کارگاه کوچک زودبازده را راه اندازي کند.

فرمانده سپاه ناحيه شهرستان سامان در ادامه فعاليت هاي بسيجيان به بحث تامين امنيت انتخابات در سال جاري اشاره کرد و اذعات داشت: امنيت بيش از ۷۰ درصد از صندوق‌هاي راي را بسيجيان بر عهده داشتند.

وي به اقدامات تربيتي و حلقه هاي صالحين انجام شده توسط بسيجيان در سطح شهرستان هم اشاره و يادآور شد: در راستاي برنامه هاي هفته بسيج غبارروئي گلستان شهدا در دوم آذر و نيز حضور حماسي بسيجيان در پنجم آذر در مسجد جامع انجام خواهد شد.

رحیمی در پايان به ديدار با خانواده شهدا و برگزاري دعاي کميل و نشست هاي بصيرتي اشاره کرد و خواست بسيجيان با تمام قوا در صحنه حضور داشته باشند.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۵۰:۳۳

3 Feb 2020