۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶
کد مطلب : ۳۲۲۷۹
شهردار سامان:

پاشیدن نمک بر روی برف مشکلات زیست محیطی را به همراه دارد

شهردار سامان گفت: پاشیدن نمک بر روی برف در کوچه و خیابان موجب از بین رفتن زیرساخت ها و به وجود آمدن مشکلات زیست محیطی می شود.
پاشیدن نمک بر روی برف مشکلات زیست محیطی را به همراه دارد
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از سامان ما،  لغزندگی پس از بارش برف در خیابان های شهر یه مورد تکراری است که در هر صورت لغزندگی در خیابان پس بارش برف وجود دارد و این مورد چیزی غیرقابل انکار است و شهرداری ها  در شهر و دهیاری ها در روستاها موظف به از بین بردن لغزندگی در کوچه و خیابان ها در شهر و روستا هستند.

 مردم از شهردار و دهیاران انتظار دارند که در اسرع وقت لغزندگی ها را از بین ببرن و تنها اصطلاحی که استفاده می کنند می گویند شهرداری هنوز شن و نمک بر خیابان ها و کوچه ها نریخته است این در حالی است که پاشیدن نمک بر برف در کوچه و خیابان موجب از بین رفتن زیرساخت و به وجود آمدن مشکلات زیست محیطی و از بین رفتن پوشش گیاهی را به همراه دارد.

شهردار سامان در گفتگو با خبرنگار سامان ما با بيان اينکه در راستاي جلوگيري از لغزندگی در خيابان هاي شهر با توجه بر اينکه پاشيدن نمک بر روي برف ها از نظر زيست محيطي ايراداتي دارد ، بيان داشت: در شهر سامان مکان ها و خيابان هاي ضروري شن پاشي شده است.

یزدان آقاخانی با بيان اينکه پاشيدن نمک پس از بارش برف در شهر موجب مي شود که زيرساخت هاي شهري از بين رفته و مشکلات ديگري را براي شهروندان به وجود بياورد، عنوان کرد: در حال حاضر براي زمستان مخزن هاي شن در سطح شهر در نظر گرفته شده است که در مکان هاي اضطراري براي شهروندان به کارگيري شود.

انتهای پیام1026ج /601س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۳:۳۶

7 Feb 2020