۱
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷
کد مطلب : ۲۷۶۹۹
نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان:

تلاش برای تحقق خواسته‌های مردم، تلاشی مقدس است

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان گفت: تلاش برای تحقق خواسته‌های مردم، تلاشی مقدس است و امیدواریم مردم با نقد منصفانه، دقت و بصیرت همراه ما باشند و ما را در این راه یاری دهند.
تلاش برای تحقق خواسته‌های مردم، تلاشی مقدس است
به گزارش جهانبین نیوز، اردشیر نوریان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشحالیم که انتخابات هفتم اسفند به دنیا نشان داد که مردم پشتوانه نظام هستند.

وی با بیان اینکه قدرشناسی می‌کنیم از حضور گسترده مردم در این انتخابات ادامه داد: امیدوارم در فرصت چهارساله‌ای که در اختیار دارم بتوانم عملکرد مثبتی ارائه دهم و در جهت تحقق خواسته‌های مردم گام بردارم.

نوریان اضافه کرد: من به عنوان رقیب دیروز و رفیق امروز آماده هر نوع همکاری با مسئولان استانی برای پیشرفت استان هستم و از خدا می‌خواهم بتوانم بر سر عهدهایم با مردم بمانم.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان با اشاره به اینکه من خادم ملت هستم یادآور شد: از هشتم اسفند به بعد همه ما به عنوان یدداحده بوده و باید برای منافع مردم و ملت گام برداریم چون فرصت کوتاهی که برای خدمت‌رسانی در اختیار ما قرار گرفته است خیلی زود از دست می‌رود.

وی ادامه داد: فرصتی برای پرداختن به سیاسی‌بازی ندارم و بنا دارم بطور جدی و بر مبنای عقل و خرد عمل کنم.

نوریان تلاش برای تحقق خواسته‌های مردم را تلاشی مقدس عنوان و بیان داشت: امیدواریم مردم با نقد منصفانه، دقت و بصیرت همراه ما باشند و ما را در این راه یاری دهند.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان افزود: رسانه‌ها می‌توانند نقش سازنده‌ای برای پیشبرد اهداف داشته باشند چون من معتقد هستم دانستن حق مردم است و پاسخگویی به مردم جزئی از وظایف ما است.

وی تاکید کرد: رسانه‌ها باید قلم خود را برای توسعه استان به حرکت درآورند و قلم رسانه باید در مقابل مدیران کم‌کار حرکت کند.

نوریان خود را وکیل مردم دانست و اذعان داشت: همه ما باید برای یک هدف گام برداریم و عمل کنیم و این هدف مشترک توسعه این استان و دست‌یابی مردم به خواسته‌های‌شان است.

وی خود را حامی هوشمند دولت در مجلس معرفی و بیان داشت: حامی هوشمند به معنای این است که هرکجا دولت برنامه کوتاه‌مدت و بلندملت برای بهبود وضعیت معیشت مردم داشت من از دولت حمایت می‌کنم اما اگر برنامه‌ای از دولت مخالف منافع مردم باشد حمایتی نخواهم کرد.

نوریان اتکا به اقتصاد مقاومتی و ظرفیت‌های محلی را برای پیشرفت کشور بسیار مهم دانست و ادامه داد: اقتصاد مقاومتی یعنی کوچکتر شدن بدنه دولت و منطقی کردن فعالیت‌های بخش خصوصی در عرصه‌های تولید و تجارت که متاسفانه هنوز هیچ اقدامی در این راستا صورت نپذیرفته است.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۳۸:۴۲

6 Feb 2020