۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۸
کد مطلب : ۳۷۶۸۹
رئيس شوراي شهرستان بروجن:

لزوم تسريع در معرفي فرماندار بروجن/طرح هاي اولويت دار در هاله اي از ابهام باقي مانده است

رئيس شوراي شهرستان بروجن ضمن تاکيد بر تسريع در معرفي فرماندار بروجن، گفت: بسياري از طرح هاي اولويت دار شهرستان بروجن از جمله سبزه کوه، احداث پتروشيمي، تامين آب شرب سالم و صنايع تبديلي در هاله اي از ابهام باقي مانده است.
لزوم تسريع در معرفي فرماندار بروجن/طرح هاي اولويت دار در هاله اي از ابهام باقي مانده است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، علي اصغر ملک محمدي در نشست شوراي اداري شهرستان بروجن، اظهار داشت: شوراها اولين حلقه ي ارتباطي بين مردم و مسئولين شوراها هستند.

وي ضمن بيان اين که شوراها براي ارتباط با مردم و تشخيص نيازهاي واقعي تشکيل شده اند، گفت: شوراها نقش عمده اي در رفع مشکلات و کاهش نارضايتي هاي مردمي از عملکرد مسئولين و رفع بحران اجتماعي دارند.

ملک محمدي ادامه داد: سهم نيروي انساني شهرستان بروجن با توجه به توانمندي هاي نيروها در سطوح مديريتي کلان استان ناچيز بوده و مي بايست در افزايش آن اقدام عملي انجام گيرد.

طرح هاي اولويت دار در هاله اي از ابهام باقي مانده است

وي گفت: بسياري از طرح هاي اولويت دار شهرستان بروجن از جمله سبزه کوه، احداث پتروشيمي، تامين آب شرب سالم و صنايع تبديلي در هاله اي از ابهام باقي مانده که همت مسئولين را براي اتمام پروژه ها مي طلبد.

ملک محمدي با اشاره به تصادفات جاده هاي و بحران خشکسالي، گفت: متاسفانه در شهرستان بروجن تصميمات نهايي بعد از ايجاد بحران اجتماعي گرفته مي شود که موجب هدر دادن منابع مالي و انساني خواهد شد.

رئيس شوراي شهرستان بروجن به پتانسيل هاي گردشگري موجود در شهرستان بروجن اشاره کرد و گفت: ضرورت يک برنامه ريزي صحيح و زمان بندي شده به منظور معرفي و تخصيص اعتبار در جهت قطب هاي گردشگري با توجه به نيازهاي منطقه اي ديده شود.

لزوم تسريع در معرفي فرماندار شهرستان بروجن

ملک محمدي بر لزوم تغيير در الگوي کشت و توسعه محصولات گلخانه اي به خصوص تامين سوخت مورد نياز کشاورزان با گاز کشي مسيرهايي که کشاوزان نياز دارند تاکيد کرد.

وي با اشاره به اين که بيشتر پروژه هاي نيمه تمام شهرستان بروجن در حال فرسودگي هستند بر جذب و بکارگيري نيروهاي بومي در صنايع مادر تاکيد کرد.

رئيس شوراي شهرستان بروجن ضمن تاکيد بر فراهم کردن زمينه اشتغال جوانان تحصيلکرده، گفت: متاسفانه در هنگام استخدام نيروهاي بومي استخدام نمي شوند و از استان هاي همجوار به کارگيري مي شوند.

وي در ادامه با بيان اين که مدت قانوني سرپرست فرمانداري بروجن چند ماهيست به پايان رسيده، به تسريع در معرفي فرماندار شهرستان بروجن تاکيد کرد.

ملک محمدي گفت: در بسياري از نقاط حادثه خيز شهرستان بروجن اورژانس ۱۱۵ استقرار پيدا نمي کند که سبب آسيب رسيدن به افراد مي شود.

وي همچنين به مشکل تامين در آب شرب سالم به دليل فرسودگي شبکه انتقال آب و نيمه تمام ماندن مجتمع هاي آبرساني مسکوني اشاره کرد و گفت: ارتباط جاده هاي روستايي با جاده هاي اصلي به درستي تعريف نشده که اين هم جزء نقاط حادثه خيز مي باشد و معابر روستايي هم نياز مبرم به آسفالت دارند.

انتهاي پيام/۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۵۷:۴۵

25 Jan 2020