۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷
کد مطلب : ۳۸۶۷۹
معاون امور عمراني استانداري چهارمحال و بختياري:

مردم در حل مشکلات عمراني ياريمان کنند

معاون امور عمراني استانداري چهارمحال و بختياري گفت: مردم بايد در حل مشکلات عمراني به ما کمک کنند و ما به مشارکت آن ها نياز داريم.
مردم در حل مشکلات عمراني ياريمان کنند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر؛ مجيد نظري معاون امور عمراني استانداري چهارمحال و بختياري امروز در مراسم افتتاح مجتمع تجاري شهر هفشجان اظهار کرد: تاکنون ۱۸۰۰ پروژه و طرح با اعتباري بالغ بر ۳۱۰ ميليارد تومان در اين استان افتتاح شده است.

وي با اشاره به اينکه براي اجراي طرح هاي ديگر از هيچ تلاشي دريغ نخواهم کرد بيان داشت: تمام توان خود را به کار مي بنددم و مشکلات عمراني را تا جاي ممکن حل مي نمايم.

نظري با بيان اينکه از پروژه ورودي شهر هفشجان از سمت نوآباد بازديد خواهم کرد اذعان داشت: چنانچه اين پروژه مشکل خاصي داشته باشد حل خواهد شد.

وي با اذعان بر اينکه بحث مشکلات پروژه ها و مطالبات پيمانکاران معضلي است که با آن دسته پنجه نرم مي کنيم بيان داشت: مردم بايد در حل اينگونه مشکلات به ياري ما بيايند و ما به مشارکت آن ها نياز داريم.

نظري بيان داشت: اعتبارات سال ۹۷ اعتبارات محدودي است که برنامه ريزي دقيقي براي آن بايد وجود داشته باشد.

وي با اشاره به اينکه ما به ايام عيد نزديک هستيم و در اينجا نيز کمک مردم بسيار اهميت دارد بيان داشت: صرفه جويي و مديريت آب چيزي است که مردم مي توانند آن را انجام دهند و اينگونه به ما نيز کمک کرده اند.

نظري در پايان خاطرنشان کرد: ما براي حل مشکلات جلسات پي در پي تشکيل خواهيم داد و از نزديک از روند اجراي پروژه ها بازديد مي کنيم.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۳۸:۳۳

8 Jan 2020