۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳
کد مطلب : ۳۴۶۱۹
فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

گرامیداشت هفته مقاومت و پایداری با شعار من انقلابی ام در بام ایران

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری از گرامیداشت هفته مقاومت و پایداری با اجرای 440 برنامه در رده‌های سپاه و بسیج چهارمحال و بختیاری خبرداد.
گرامیداشت هفته مقاومت و پایداری با شعار من انقلابی ام در بام ایران
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار بسیج، گفت: شعار محوری هفته مقاومت و پایداری امسال "من انقلابی ام"، می باشد.

وی، با اشاره به اهمیت فتح خرمشهر در عملیات غرورآفرین بیت المقدس به تأسی از فرمایشات حضرت امام خمینی (ره)، گفت: خرمشهر را به معنای واقعی کلمه خدا آزاد کرد و آزادسازی این نقطه حساس و استراتژیک در دوران دفاع مقدس، تجلی وحدت و همدلی نیروهای مسلح و مردم برای رسیدن به هدف عالی تحت زعامت و رهبری ولی فقیه و با توکل به خدا و روحیه انقلابی و جهادی بود.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) افزود: به مناسبت گرامیداشت هفته مقاومت و پایداری تعداد ۴۴۰ برنامه با ۲۶ عنوان در رده‌های بسیج و سپاه چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

سردار اکبری، ادامه داد: نواخت زنگ مقاومت و پیروزی، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح باحضور مسئولان ارشد استان و یادگاران دفاع مقدس، همایش رزمندگان و جانبازان عملیات بیت‌المقدس و تجلیل از آنها، مسابقات مختلف ورزشی و فرهنگی، دیدار با خانواده معظم شهداء، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، محافل انس با قرآن، تجدید میثاق با شهدای دفاع مقدس و غبارروبی گلزار شهدا، رژه موتوری و اهدای خون در برخی از رده‌ها، مهم‌ترین برنامه‌های این هفته است.

وی یادآور شد: اردوهای فرهنگی تربیتی یک روزه جهادی، فراخوان آموزشی یگان‌ها و رزمایش بسیجیان، برپایی نمایشگاه سوم خرداد، یادواره‌های پایگاهی شهداء و آبروی محله، نشست‌های بصیرتی، کارگاه مهارت‌افزایی راویان دفاع مقدس، شرکت منسجم بسیجیان در نماز عبادی سیاسی جمعه، از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته مقاومت و پیروزی در سطح استان چهارمحال و بختیاری است.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۵۴:۵۳

28 Dec 2019