۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲
کد مطلب : ۲۸۸۶۹
خطيب نماز جمعه بروجن؛

ولنگاران فرهنگي با برخورد قاطع نيروهاي ارزشي مواجه خواهند شد

خطيب نماز جمعه بروجن گفت: اگر قرار باشد ولنگاري هاي در عرصه فرهنگي ادامه پيدا کند افراد ولنگار فرهنگي قطعا با برخوردهاي قاطع نيروهاي ارزشي مواجه خواهند شد.
ولنگاران فرهنگي با برخورد قاطع نيروهاي ارزشي مواجه خواهند شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، حجت الاسلام رضا سعادت فر در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن با اشاره به فرمايشات اخير مقام معظم رهبري در ديدار نمايندگان مجلس خبرگان، اظهار داشت: در حوزه فرهنگي نوعي ولنگاري و بي اهتمامي در دستگاه هاي فرهنگي به چشم مي خورد.

حجت الاسلام سعادت فر با بيان اين که در توليد کالاهاي فرهنگي مفيد و جلوگيري از توليد کالاهاي فرهنگي مضر کوتاهي هايي صورت مي گيرد، افزود: رهبر معظم انقلاب معتقد هستند هم بايد کالاي فرهنگي مفيد توليد بشود و هم با کالاهاي مخرب مقابله شود.

وي افزود: پس از بيانات صريح مقام معظم رهبري مشاهده مي کنيم برخي از مسئولين فرهنگي مي گويند اگر در مقابل جبهه گيري افراد انقلاب نبود ما مي توانستيم کنسرت هاي موسيقي بسياري را اجرا کنيم.

حجت الاسلام سعادت فر خطاب به اين افراد، گفت: بچه هاي انقلابي و متدين زنده، هوشيار و بيدارند و معتقد هستند که همان گونه اي که مقام معظم رهبري فرمودند آينده از آن بچه هاي حزب اللهي است؛ اگر قرار باشد ولنگاري هاي در عرصه فرهنگي ادامه پيدا کند افراد ولنگار فرهنگي قطعا با برخوردهاي قاطع نيروهاي ارزشي مواجه خواهند شد.

خطيب نماز جمعه بروجن با بيان اين که حرکت خزنده و موريانه فرهنگي دشمن تازگي ندارد، گفت: اندلس کشوري مسلمان و در مقابل دشمنان مقاوم است؛ يکي از افسران خائن مشورتي به دشمنان اسپانيا مي دهد و مي گويد اگر مي خواهيد براندازي در اين جامعه اتفاق بيفتد بايد مسيحيت را ترويج دهيد تا آنها به سمت بي بند و باري بکشاند.

حجت الاسلام سعادت فر گفت: اين افسر خائن در پيشنهاد دوم مي گويد در سيستم آموزش و پرورش معلميني استخدام کنيد که مروج بي بند و باري باشند و سوم تجارت آزادي را راه اندازي کنيد که در اين تجارت مشروبات را به صورت کلي وارد کنيد.

وي گفت: پس از توزيع رايگان مشروب در آن جامعه، سردمداران آنها مشغول به عياشي و هوس راني شدند؛ اراده آنها تزلزل پيدا کرد و با يک حمله نظامي از بين رفتند.

خطيب نماز جمعه بروجن با اشاره به خطرات و تهديدهاي ماهواره و فضاهاي اجتماعي در جامعه، گفت: کاهش تاثير پذيري اطفال در جامعه، ترويج خشونت، هويت زدايي، گسترش بي حجابي و بدحجابي، سست شدن کانون خانواده و ترويج بي غيرتي از جمله خطراتي است که دشمن براي هر يک از آنها بودجه مستقل مصوب کرده است.

حجت الاسلام سعادت فر در پايان تاکيد کرد: ما با تکنولوژي مخالف نيستيم اما با فساد و فحشا مخالفيم.
انتهاي پيام/۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۰۰:۵۰

26 Dec 2019