۰
plusresetminus
طي چند روز اخير اقشار مختلف مردم بروجن در پي حادثه پلاسکو از آتشنشاناني که در غم از دست دادن همکاران خويش هستند، ابراز همدردي و دلجوئي کردند.
ابراز همدردي مردم بروجن با آتشنشانان/اعلام آمادگي رانندگان جرثقيل براي اعزام به تهران/ دانش آموزان نوشتند "من آتشنشان را دوست دارم"
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، درپي حادثه ساختمان پلاسکو تهران اقشار مختلف مردم بروجن باحضور در ايستگاه آتشنشاني اين شهر از آتشنشاناني که در غم از دست دادن همکاران خويش هستند، ابراز همدردي و دلجوئي کردند.

ابراز همدردي مردم بروجن با آتش نشانان

قشرهاي مختلف ازجمله رانندگان تاکسي، اعضاي شوراي شهر، مربيان و کودکان مهدهاي کودک، بانوان، هيئت هاي مذهبي، دانش آموزان مدارس و پرسنل شبکه بهداشت شهر بروجن با آتش نشانان ابراز همدردي کرده و براي شادي روح شهداي آتش نشان حادثه ساختمان پلاسکو فاتحه قرائت کردند.

اهداي گل به آتشنشانان بروجني، نثار فاتحه به روح آتشنشانان جان باخته و تسليت گفتن به اين آتشنشانان به خاطر شهادت جمعي از همکاران تهراني خويش ازجمله کارهاي خودجوش اهالي شهر بروجن بود.

حادثه دردناک و اندوه بار پلاسکو قشرهاي مختلف مردم اين شهرستان را برآن داشته تا همچنان براي عرض تسليت و ابراز همدردي به مرکز آتش نشاني شهر بروجن مراجعه کنند.

اعلام آمادگي رانندگان جرثقيل براي اعزام به تهران

برخي از شهروندان بروجني آشناي کار با دستگاه هاي جرثقيل و خودروهاي سنگين هم براي کمک در عمليات حادثه پلاسکو آمادگي خود را به مرکز آتش نشاني بروجن اعلام داشتند.

دانش آموزان نوشتند "من آتشنشان را دوست دارم"

جمعي از دانش آموزان شهر بروجن هم با حضور در مرکز آتش نشاني شهر بروجن با نوشتن املايي درباره "حادثه پلاسکو" ابراز همدردي کردند.

پرسنل آتش نشاني شهر بروجن هم با برپا کردن حجله يادبود با خانواده شهداي حادثه ساختمان پلاسکو ابراز همدردي مي کنند.

حادثه دلخراش و غم انگيز ساختمان پلاسکو که با شهادت شماري از آتش نشانان رقم خورد، سبب حزن و اندوه مردم شهرستان بروجن شده و در فضاي مجازي اين غم بزرگ را به يکديگر تسليت مي گويند.

شبکه هاي اجتماعي شهروندان بروجني به ياد آتش نشانان تهراني، مملو از عکس هاي اين آتش نشانان است؛ مردم اين شهر از ايثار آتش نشانان جان برکف قدرداني مي کنند.

پيام تشکر مديريت آتشنشاني مرکز بروجن

اسماعيل يزداني فرمانده آتش نشاني مرکز بروجن ضمن عرض تسليت به خانواده شهداي آتش نشان، از مسئولين و شهروندان ايران اسلامي خصوصا مردم فهيم شهرستان بروجن که با اهدا سبدهاي گل و حضور در ايستگاه هاي آتش نشاني ابراز همدردي نمودند سپاسگذاري کرد.

يزداني در اين پيام از خداوند منان براي خانواده شهدا صبر و شکيبايي و براي مجروحين اين حادثه شفاي عاجل مسئلت خواست.

وي نوشت: حضور مردم باعث اميد و دلگرمي آتش نشانان گرديد؛ اميد است با عنايت حضرت حق و به پاس الطاف مردم غيور و قدر شناس بتوانيم بيش از پيش خدمت رساني کنيم.

و مِنَّ الله التُوفيق
اسماعيل يزداني

گفتني است ساختمان پلاسکو تهران صبح پنجشنبه هفته گذشته دچار حادثه آتش سوزي شد و پس از ساعتي فروريخت و تعدادي از آتش نشانان در اين حادثه به شهادت رسيدند.

عمليات آتش نشانها و نيروهاي امدادي همچنان ادامه دارد و آن طور که مسئولان مربوطه در تهران گفته اند احتمالا تا روزهاي پاياني هفته همچنان ادامه خواهد داشت.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۱۰:۳۱

29 Dec 2019