۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۳
کد مطلب : ۱۶۳۴۹
معاون اجرایی رئیس‌جمهور:

تحریم‌ها اعتماد ملی و خودباوری را در کشور دوچندان کرده است

معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: از یک طرف تحریم‌ها سرمایه‌گذاران را در کشور مردد و از طرف دیگر اعتماد ملی و خودباوری را در کشور دوچندان کرده است.
تحریم‌ها اعتماد ملی و خودباوری را در کشور دوچندان کرده است
به گزارش جهانبین نیوز، محمد شریعتمداری پیش‌ازظهر امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در شهرکرد، با اشاره به مشکلات پیش‌روی دولت تدبیر و امید اظهار کرد: آغاز به کار دولت تدبیر و امید با شرایط سخت تحریم‌های ناجوانمردانه و وجود طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی فراوان در کشور همزمان بود.

وی افزود: از یک طرف این تحریم‌ها سرمایه‌گذاران را در امر سرمایه‌گذاری در کشور مردد کرده و از طرف دیگر اعتماد ملی و خودباوری را در کشور دوچندان کرده است.

شریعتمداری بر نقش مشارکت بخش خصوصی در تامین زیرساخت‌های مورد نیاز برای توسعه کشور اشاره کرد و گفت: صندوق توسعه ملی می‌تواند نقش موثری در پرداخت تسهیلات و فراهم کردن زمینه ایجاد فرصت‌های شغلی برای جوانان ایفا کند.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور با اشاره به مشکلات جاده‌ای و حمل و نقل استان چهارمحال و بختیاری بیان داشت: با تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در زمینه راه و راه‌آهن بسیاری از مشکلات مردم این استان در این زمینه برطرف می‌شود.

وی تصریح کرد: دولت تدبیر و امید با بسیج کردن تمامی امکانات و توان خود در مسیر حل مشکلات مردم قدم بر می‌دارد و در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

انتهای پیام/خ ز/
مرجع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۲۵:۲۳

19 Feb 2020