۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷
کد مطلب : ۲۹۴۹۹
استاندار چهارمحال و بختياري خبر داد:

تحقق اهداف اقتصاد مقاومتي نيازمند همسويي مسئولان است

استاندار چهارمحال و بختياري گفت: تحقق اهداف اقتصاد مقاومتي نيازمند همسويي مسئولان با يكديگر است.
تحقق اهداف اقتصاد مقاومتي نيازمند همسويي مسئولان است
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از  بام ايران خبر، قاسم سليماني دشتكي استاندار چهارمحال و بختياري در نشست شوراي راهبردي چهارمحال و بختياري به ميزباني دبيرخانه مجمع تشخيص مصلحت نظام در تهران افزود: تحقق اهداف اقتصاد مقاومتي و توسعه استان با همسويي و هم‌افزايي نيروهاي تأثيرگذار استان در سطح ملي و استاني امكان‌پذير است.

وي به اقدام‌هاي مهم و تأثيرگذار دولت يازدهم در بخش‌هاي مختلف اشاره و تأكيد كرد: اختصاص اعتبارهاي ملي به طرح‌هاي چهارمحال و بختياري طي اين مدت، روند توسعه‌اي استان را سرعت بخشيده است.

سليماني دشتكي همچنين در نشست با نجفي معاون دانشگاه پيام نور گفت: برنامه‌ريزي براي ارتقاي كيفي آموزشي اين دانشگاه در استان ضروري است.

وي تصريح كرد: ارائه راهكارهاي علمي در اين خصوص ضروري و مسئولان ارشد استان براي هرگونه همكاري آماده‌اند.

استاندار چهارمحال و بختياري همچنين در نشست با حميدرضا عراقي معاون وزير نفت و مديرعامل شركت گاز ايران بيان كرد: گازرساني به مناطق محروم نقش مهمي در حفاظت از جنگل‌ها، منابع طبيعي و محيط زيست استان چهارمحال و بختياري دارد.

گازرساني به صمصامي، با اعتبار ملي و گازرساني به بازفت از توابع شهرستان كوهرنگ با اعتبار استاني از مصوبات نشست استاندار چهارمحال و بختياري با عراقي معاون وزير نفت بود.

تسريع و تكميل طرح‌هاي نيمه‌كاره چهارمحال و بختياري از ديگر موضوع‌هاي اين نشست بود.

استاندار چهارمحال و بختياري همچنين در نشست با سيد ابوالفضل رضوي معاون توسعه روستايي و مناطق محروم كشور اضافه كرد: افزايش اعتبار ملي براي توسعه و عمران روستايي، گازرساني، آبرساني، معابر روستايي و ديگر امور مربوط به روستاها بايد در دستور كار قرار گيرد.

سليماني دشتكي ادامه داد: چهارمحال و بختياري از استان‌هاي محروم و كمتر توسعه يافته بوده كه افزايش اعتبار ملي براي توسعه بخش‌هاي مختلف اين استان ضروري است.

وي بيان كرد: در دولت يازدهم توجه ويژه‌اي به مناطق مختلف چهارمحال و بختياري شده اما اين استان همچنان نيازمند توجه ويژه است.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۴:۵۳

3 Jan 2020