۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰
کد مطلب : ۳۲۴۵۹
امام جمعه شلمزار:

بصيرت يعني نگذاريم حقيقت پنهان بر زمين بماند/ کيار نياز مبرم به يک بيمارستان تخصصي و مجهز دارد

امام جمعه شلمزار در خطبه هاي نماز جمعه دهم دي ماه هزار و سيصد و نود و پنج اهميت اخلاص در امور، اهميت بصيرت در زندگي و مهمترين مشکلات شهرستان کيار را تشريح و تبيين نمود.
بصيرت يعني نگذاريم حقيقت پنهان بر زمين بماند/ کيار نياز مبرم به يک بيمارستان تخصصي و مجهز دارد
گزارش  جهانبین به نقل از کيار بيدار، حجت الاسلام سلطانزاده در خطبه اول نماز جمعه شلمزار ضمن دعوت خود و نماز گزاران به رعايت تقواي الهي با سفارش همگان به انجام کارهاي نيکو، خير و پسنديده بيان داشت: شرط قبولي کارها خصوصا عبارات در خالطانه انجام دادن آن هاست و بي شک کاري که براي خدا انجام نشود در درگاه باري تعالي پذيرفته نيست.

امام جمعه شلمزار در خطبه دوم نماز جمعه مرکز شهرستان کيار گفت: هميشه بايد بصيرت داشت، در هر زمان و هر مکان، بايد قدرت تشخيص حق و باطل را داشت و نبايد اجازه داد گرد و غبار برخواسته از فتنه ها نبايد باعث شود توان تشخيص حق و باطل را از دست بدهيم.

وي در خصوص بصيرت افزايي مردم از همه کساني که صاحب تريبون هستند و خصوصا مداحان خواست در تبيين حقايق تلاش کنند و مداح ها فقط بدنبال جمع کردن جوانان نباشند.

خطيب جمعه شلمزار با اشاره به پروژه ۱۱سپتامبر و توطئه عليه مسلمانان گفت: بي بصيرتي برخي باعث شد عراق و افغانستان به جايگاه و پايگاهي براي آمريکايي ها بدل شود و متاسفانه دشمن درجه ۱ مسلمانان در سرزمين آنان سکني گزيند.

سلطانزاده در ادامه گفت: بصيرت اين نيست که براي آن همايش بگيريم و روزي خاص را براي بزرگداشت آن در نظر بگيريم بلکه بصيرت يعني توان شناخت حقيقت از باطل و اينکه اجازه ندهيم حرف رهبر بر زمين بماند. بصيرت يعني اينکه اگر رهبر گفت مذاکرات به صلاح نيست تابع باشيم نه اينکه با بپگي کردن و با لج کردن کشور را دچار هزينه کنيم.

امام جمعه شلمزار در ادامه به اهميت درک فضاي مجازي اشاره کرد و گفت: نفوذ در فضاي مجازي آغاز شده است و خيل جوانان و نوجوانان ما در حال تلف شدن در برابر هجمه ي دشمنان در اين فضا هستند و تا دير نشده بايد اقدام عاجل و قاطع کرد.

وي در ادامه با اشاره به رزمايش مدافعان ولايت گفت: اين رزمايش تو دهني بود به ياوه گويان تا بي خود و بي جهت ساز دشمنان را کوک نکند که جمهوري اسلامي ايران دفاع موشکي مي خواهد چرا؟

امام جمعه شلمزار در پايان خطبه هاي نماز جمعه به مشکلا شهرستان کيار هم اشاره کرد و گفت: نداشتن درمانگاه تخصصي، اورژانس و مرکز درماني مجهز باعث مشکلات متعدد براي اهالي شهرستان کيار شده است که عزم جزم مسئولان براي رفع مشکل را مي طلبد.

وي به ورودي نامناسب و خطر آفرين شلمزار از سمت گهرو نيز اشاره کرد و گفت: سه راهي که به سه راهي مرگ معروف شده است واقعا محلي براي از دست رفتن جان همشهريان عزيمان شده است و مي طلبد مسئولان با جديت تمام نسبت به رفه معضل و قبل از ايجاد بحران اقدام کنند.

انتهاي پيام1022ج /۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۳۵:۱۴

3 Jan 2020