۰
plusresetminus
نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس با بیان اینکه شرایط فعلی اقتصاد کشور نگران‌کننده است، گفت: ما شاهد طولانی شدن رکود در کشور هستیم و افزایش قیمت‌ها در این وضعیت به نارضایتی‌ها در جامعه دامن می‌زند.
افزایش قیمت‌ها در شرایط رکود اقتصادی به نارضایتی‌ها در جامعه دامن می‌زند/ ابراز نگرانی از شرایط فعلی اقتصاد کشور
 به گزارش جهانبین نیوز ایرج عبدی نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به رکود حاصل در اقتصاد کشور گفت: وضعیت اقتصاد کشور در شرایط فعلی نگران کننده است و ما شاهد طولانی تر شدن رکود حاکم بر اقتصاد هستیم.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های تولیدی و ثروت‌زا در کشور انجام نمی‌شود افزود: اگر جریان پولی کشور بخواهد به گونه‌ای کنترل شود که هیچ فعالیتی در کشور انجام نشود این وضعیت به رکود دامن می‌زند و مانع رشد اقتصادی در کشور می‌شود.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: باید چاره‌اندیشی‌های لازم برای خروج از وضعیت کنونی صورت پذیرد و با ایجاد ارتباط اقتصادی با کشورهای همسایه می‌توان به رفع رکود از کشور کمک کرد که این یک ضرورت در شرایط امروز کشور به شمار می‌رود.

عبدی خاطرنشان کرد: اینکه تنها مسئله تورم مدنظر باشد و به تولید و اشتغال بها داده نشود قطعا موجبات نارضایتی در کشور را فراهم خواهد کرد و لازم است تا موضوع تولید و ایجاد رونق اقتصادی مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

وی با اشاره به افزایش قیمت بلیط هواپیما و خدمات حمل و نقل عمومی گفت: اینگونه اقدامات در شرایط رکودی موجب افزایش نارضایتی در سطح جامعه می‌شود و از فعالیت‌های اقتصادی مولد کشور می‌کاهد.

نماینده مردم خرم آباد در پایان گفت: مناسب نیست که در شرایط رکودی شاهد افزایش قیمت‌ها باشیم چرا که این افزایش قیمت‌ها به اطمینان مردم در حوزه اقتصادی لطمه می‌زند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۱۰:۰۷

30 Dec 2019