۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴
کد مطلب : ۳۴۰۹۷
استاندار چهارمحال و بختياري در جمع مردم لردگان

پتروشيمي لردگان سال ۹۷ راه اندازي مي شود/ مهمترين وظيفه مسئولان صيانت از رأي مردم به عنوان حق الناس است

استاندار چهارمحال و بختياري گفت: راي مردم حق الناس است و صيانت از آراء بايد به عنوان مهمترين وظيفه تمامي مسئولان برگزاري انتخابات مورد توجه قرار گيرد و اين براي مسوولان يک وظيفه مهم است.
پتروشيمي لردگان سال ۹۷ راه اندازي مي شود/ مهمترين وظيفه مسئولان صيانت از رأي مردم به عنوان حق الناس است
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از سلام لردگان؛ قاسم سليماني روز شنبه در جمع مردم شهرستان لردگان در دبيرستان حضرت زينب (س) لردگان گفت: مسئولان به منظور حضور گسترده و پرشور مردم در پاي صندوق هاي رأي اقدامات لازم را انجام دهند.
وي افزود: هر فردي که منتخب مردم در انتخابات باشد براي تمامي مردم، مسئولان و قشرهاي مختلف قابل احترام خواهد بود. 

پترو شیمی لردگان سال 97 راه اندازی می شود

 قاسم سليماني، در جمع مردم با اشاره به اينکه پتروشيمي لردگان سال ۹۷ راه اندازي مي شود، اظهار داشت: با بهره برداري از اين پروژه زمينه اشتغال جوانان اين شهرستان فراهم مي شود.

وي عنوان کرد: از ارديبهشت ماه سال ۹۴ اين پروژه شروع به کار کرده که ۱۴۰ نفر در حال استخدام در اين پروژه هستند و همچنين سال ۱۳۹۷ شاهد افتتاح و راه اندازي پتروشيمي خواهيم بود.

استاندار چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: پتروشيمي لردگان ۶۰ درصد پيشرفت فيزيکي داشته است که تاکنون براي يک هزار و ۳۶۰ نفر اشتغال فراهم شده است.

وي با اشاره به اينکه شهرستان لردگان در مسير توسعه و پيشرفت قرار گرفته است، عنوان کرد: دولت در راستاي توسعه اين شهرستان گام هاي بلندي برداشته است.


۱۲۰ تخت به بيمارستان لردگان افزوده مي شود

قاسم سليماني دشتکي در شوراي اداري شهرستان لردگان با بيان اينکه ۱۲۰ تخت به بيمارستان لردگان افزوده مي شود، اظهار داشت: توسعه بيمارستان لردگان از نيازهاي اصلي شهرستان لردگان است.

وي عنوان کرد: توسعه خدمات درماني و بهداشتي و کاهش هزينه هاي بهداشت و درمان خانوار از مهمترين اقدامات دولت به شمار مي رود.

استاندار چهارمحال و بختياري عنوان کرد: شهرستان لردگان يکي از شهرستان هاي پرجمعيت استان است و داراي بيشترين روستاها است که ارائه خدمات درماني و بهداشتي با کيفيت در اين منطقه ضروري است.

سليماني دشتکي تصريح کرد: ارتقاي وضعيت بهداشت و درمان و اجراي طرح تحول سلامت در کشور و چهارمحال و بختياري يکي از اقدامات مهم دولت تدبير و اميد است.

وي يادآور شد: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي بايد براي تجهيز بيمارستان مالخليفه در شهرستان لردگان و ارتقاي شاخص هاي بهداشتي و درماني در اين شهرستان اقدامات لازم را انجام دهد.

وي بيان کرد: مشکل آب شرب در برخي از روستاهاي اين منطقه از مشکلات اساسي است که برنامه ريزي براي اجراي پروژه هاي آبرساني در اين منطقه انجام شده است.

استاندار چهارمحال و بختياري بيان کرد: براي انتقال آب آشاميدني از منطقه آتشگاه لردگان به منطقه سردشت لردگان ۲۵۰ ميليارد ريال نياز است.

وي گفت: در تلاش هستيم که اعتبار اين پروژه تامين شود تا مشکل کمبود آب روستاهاي سردشت حل شود.


وي با اشاره به خدمات دولت يازدهم در مناطق مختلف چهارمحال و بختياري يادآور شد: در اين مدت ميزان گازرساني استان از 83.5 به 94.5 درصد رسيد.

استاندار چهارمحال و بختياري به افزايش طول بزرگراه هاي چهارمحال و بختياري از 110 به 320 کيلومتر در زمان دولت يازدهم اشاره و اظهار کرد: در اين مدت مشکل آب آشاميدني 220 شهر، روستا و ناحيه صنعتي استان رفع و به کمتر از 40 مورد رسيد.

وي با اشاره به موفقيت هاي هسته اي و نتايج مطلوب برجام در دولت يازدهم گفت: با پيروزي تيم مذاکره کننده هسته اي ايران در برجام استکبار جهاني به سرکردگي آمريکا منزوي شد.

سليماني دشتکي به آغاز عمليات اجرايي پروژه انتقال آب بن، شهرکرد، بروجن به عنوان يکي از مهمترين دستاوردهاي دولت يازدهم در چهارمحال و بختياري اشاره و تاکيد کرد: براي اجراي اين پروژه در سال گذشته يکهزار و 930 ميليارد ريال از منابع مختلف ملي و استاني اختصاص يافت.

وي افزود: با بهره برداري از پروژه انتقال آب بن، شهرکرد، بروجن زمينه بهره مندي افزون بر 460 هزار نفر جمعيت چهارمحال و بختياري از نعمت آب آشاميدني سالم فراهم مي شود.

 
انتهاي پيام1026ج /630 ل
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۵۰:۵۱

3 Jan 2020