۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۸
کد مطلب : ۳۹۱۳۷
امروز

سیل و صاعقه جان سه نفر را در چهارمحال و بختیاری گرفت

به دنبال وقوع بارش‌ شدید باران در چهارمحال و بختیاری دو زن از اهالی روستای چپت بازفت و یک نفر از اهالی سرمور میانکوه جان خود را از دست دادند، همچنین دو چوپان در منطقه لندی کوهرنگ ناپدید شدند.
سیل و صاعقه جان سه نفر را در چهارمحال و بختیاری گرفت
مرتضی زمان پور فرماندار کوهرنگ در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد:  بارندگی شدید در شهرستان کوهرنگ همچنان ادامه دارد و منجربه طغیان رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها شده است.

وی با بیان اینکه عشایر شهرستان در مسیرهای کوچ گرفتار شده‌اند افزود: مدیریت بحران شهرستان، راهداری و حمل و نقل، امور عشایر و نیروی انتطامی و سپاه و بخصوص هلال احمر و بخشداران و فرمانداری در تلاشند تا به عشایر کمک‌رسانی کنند.

زمانی بیان داشت: طی بیست و چهار ساعت گذشته هلال احمر شهرستان با تمام توان و نیرو به یاری عشایر و مناطق روستایی و عشایری گرفتار در سیلاب شتافته‌اند که در این راستا مدیریت بحران و جمعیت هلال احمر استان هم به کمک آمده‌اند.

فرماندار کوهرنگ ادامه داد: با وقوع سیلاب یک زن در بخش بازفت مفقود شده و دیگری هم کشته شده که جسد وی پس از چند ساعت جستجو پیدا شده است.

سید احمد مرتضوی مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری نیز با اشاره به شدت بارش‌های اخیر در استان در شهرستان‌های کوهرنگ، فارسان، لردگان، کیار و اردل و جاری شدن سیل در این شهرستان‌ها از اعزام  ۱۳ تیم عملیاتی با ۴۵ نفر از امدادگر و نجاتگر و ۱۳ دستگاه خودرو کمک‌دار به مناطق سیل‌زده خبر داد.

وی از جان باختن سه نفر در حوادث امروز خبر داد و گفت: دو نفر از جان باختگان (دو خانم ۴۵ و ۵۰ ساله) از اهالی روستای چپت بخش بازفت هستند که در رودخانه غرق شدند و یک نفر از آن‌ها در سرمور میانکوه بر اثر صاعقه جان خود را از دست داد.

مرتضوی به ناپدید شدن دو چوپان در منطقه لندی شهرستان کوهرنگ اشاره و یادآور شد: تیم‌های جستجو و نجات کوهستان به منطقه اعزام شدند که در حال جستجو هستند.

به گزارش جهانبین نیوز؛ برخی از منابع از گرفتاری 50 نفر از عشایر به همراه زن و فرزند در گردنه گلشور میانکوه که نیازمند امدادرسانی فوری هستند خبر می‌دهند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۴۷:۵۵

28 Dec 2019