۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹
کد مطلب : ۳۰۵۸۷
خطيب نماز جمعه بروجن:

برخي به دنبال انقلاب منهاي پيشرفت دفاعي هستند

خطيب نماز جمعه بروجن با بيان اين که امروز برخي به دنبال انقلاب منهاي پيشرفت دفاعي و حمايت از مظلوم و رفاقت با عربستان هستند، گفت: اين افراد بدانند که نيروهاي انقلاب هوشيار هستند و هيچ وعده اي آنها را از صحنه خارج نمي کند.
برخي به دنبال انقلاب منهاي پيشرفت دفاعي هستند
به گزارش جهانبین به نقل از کلار، حجت الاسلام رضا سعادت فر در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن ضمن توصيه نمازگزاران به تقوي الهي، اظهار داشت: هنگامي که مقام معظم رهبري از پيشرفت هاي دفاعي کشور و برنامه ريزي جهت تقويت روحيه دفاعي آحاد جامعه سخن مي گويند به جهت آن است که مديريت جامعه اسلامي بايد پازل مديريت حکومت مهدوي را تکميل کند.

سعادت فر مهمترين پيام واقعه غدير را تشکيل حکومت اسلامي دانست و گفت: حضرت امام (ره) مي فرمايند ولايتي که در حديث غدير آمده است به معناي حکومت است نه مقام معنوي؛ مساله، مساله حکومت است.

وي با بيان اين که مهمترين پيام جريان غدير آن است که حکومت امري الهي است، افزود: مهمترين انحراف در جامعه اسلامي اين بود که عده اي حکومت را امري زميني دانستند.

سعادت فر با اشاره به اين که امروز نعمت ولايت فقيه به عنوان جانشين حضرت ولي عصر(عج) امري الهي است، گفت: امروز فتنه اکبر شاخصه هايي دارد از جمله مي خواهند انقلاب و رهبري الهي را زميني معرفي مي کنند.

خطيب نماز جمعه بروجن افزود: متاسفانه در برنامه ششم توسعه هم برخي به دنبال القاء اين مفاهيم هستند که ريل گذاري نظام اسلامي به گونه اي صورت بگيرد که هر دولتي بر سر کار آمد، انقلاب اسلامي انقلابي زميني باشد.

وي با بيان اين که فتنه آمريکايي سال ۸۸ به دنبال براندازي نظام جمهوري اسلامي از طريق سخت افزاري بود، تصريح کرد: اما فتنه اکبر به دنبال حرکت نرم افزاري براي استحاله نظام مقدس جمهوري اسلامي است.

حجت الاسلام سعادت فر، راه حفظ انقلاب اسلامي را حفظ روحيه انقلابي دانست و گفت: حفظ روحيه انقلابي آن است که انسان در مقابل دشمن حساس باشد و از او تبعيت نکند.

وي با بيان اين که امروز برخي به دنبال انقلاب منهاي پيشرفت دفاعي و حمايت از مظلوم و رفاقت با عربستان هستند، گفت: اين افراد بدانند که نيروهاي انقلاب هوشيار هستند و هيچ وعده اي آنها را از صحنه خارج نمي کند.

گراميداشت روز شعر و ادب فارسي، هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصيلي جديد از ديگر محورهاي خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر بروجن بود.

انتهاي پيام1020ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۵۸:۴۱

16 Jan 2020