۰
plusresetminus
بد اخلاقي مديران شهرستاني و مديران نمونه دولت تدبير و اميد در شهرستان بن در خصوص انتقادات امام جمعه شهر وردنجان،مردم اين شهر را آزرده خاطر کرد.
اهانت مدير نمونه شهرستان بن به امام جمعه شهر وردنجان /زير پا گذاشتن ارزش‌هاي انقلاب بار ديگر کليد خورد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار زنگ خبر ، نماز جمعه، تريبون ويژه عبادي و سياسي؛ مسلمانان است و برپايي نماز جمعه از تأکيدات دين مبين اسلام و کنگره عظيم هفتگي مسلمانان است و پايگاه‌هاي نماز جمعه بهترين مکان براي خنثي‌سازي توطئه‌هاي شوم دشمنان نظام هستند و به همين دليل تقويت اين جايگاه بسيار اهميت دارد.

نماز جمعه نه تنها يك عبادت، بلكه مظهر وحدت مسلمين و شكوه و عظمت اسلام است، آگاهى پيروان قرآن را بالا مى‏برد و «نماز عبادى، سياسى» محسوب ميگردد. يكي از راه هاي مقابله با تبليغات دشمن بصيرت افزايي است و جوانان با شركت در نماز جمعه سطح بصيرتشان بالا مي رود. به همين دليل اسلام براى نماز جمعه، اهميت زيادي قائل است.

فريضه نماز جمعه داراي دو بعد عبادي و سياسي است و خطيب جمعه با تذکر به دولتمردان نبايد اجازه خارج شدن انقلاب از مسير حقيقي خود را بدهد.

تصميم گيري در رابطه با مسائل مهم سياسي درخطبه هاي نماز جمعه صورت نمي پذيرد و اين را خطباي نماز جمعه مي دانند، وظيفه ائمه جمعه و جماعت روشنگري وتحليل سياسي است.

برگزاري نماز جمعه تحت نظر مقام معظم رهبري و بدون وابستگي به هيچ گروه و جناحي است و همه دست اندرکاران برگزاري اين نماز افراد مومن انقلابي هستند و به غير از خط مقام معظم رهبري به هيچ جناحي وابسته نيستند ،بر همين اساس امام جمعه شهر وردنجان نسبت به تبيين مواضع رهبري نسبت به فتنه گران سال ۸۸ و عملکرد مديران کشور اشاراتي داشتند، ولي مديراني که در نظام جمهوري اسلامي مسئوليت گرفته اند و به عنوان مديران نمونه شهرستاني شناخته مي شوند نسبت به اين سخنان موضع گيري کرده و باعث آزرده خاطري مردم شهر وردنجان شده اند.


ولايت فقيه به عنوان پايه محوري و اساسي نظام اسلامي و ستون اصلي خيمه انقلاب اسلامي همواره مورد توجه دشمنان نظام به ويژه غرب بوده و دشمنان اسلام و انقلاب در فتنه سال ۸۸ به دنبال مقابله با ولايت فقيه بودند ولي هوشياري و بصيرت مردم و مديريت رهبر معظم انقلاب توطئه هاي فتنه گران و دشمنان انقلاب را خنثي کرد و به صراحت در مورد فتنه گران هم موضع گيري کرد ولي متاسفانه مشاهده مي شود گاهي همين فتنه گران در راس امور کشور قرار ميگيرند.

جايي دارد تا مجددا به سخنان مقام معظم رهبري درباره فتنه بپردازيم تا آنهايي که فراموش کرده اند مجددا يادآوري بشود:

از عناصري که نامطمئن بودنِ خودشان را اثبات کردند، مطلقاً استفاده نکنيد؛ مطلقاً استفاده نکنيد. بعضي‌ها هستند که نشان دادند و ثابت کردند که عناصر نامطمئنّي‌اند.همين‌هايي که سال ۸۸ آن بازي را راه انداختند، خب اينها با جمهوریّت نظام جمهوري اسلامي مخالفت کردند، بدون هيچ منطقي، بدون هيچ حرف قابل قبول و پسنديده‌ي در مقابل آدمهاي باانصاف. اينها نامطمئنند؛ من استفاده‌ي از اينها را مطلقاً توصيه نميکنم، به‌هيچ‌وجه؛۱۳۹۴/۰۴/۲۰
بيانات در ديدار جمعى از دانشجويان

امروز معلوم شده است که آن کساني که در مقابل عظمت ملت ايران و در مقابل کار بزرگ ملت ايران در انتخابات ايستادند، آنها بخشي از ملت نيستند؛ بلکه افرادي هستند يا ضد انقلاب صريح، يا کساني که بر اثر جهالت خود و بر اثر لجاجت خود، کار ضد انقلاب را ميکنند؛ و ربطي به توده‌ي مردم ندارند.۱۳۸۸/۱۱/۱۹
بيانات در ديدار فرمانده و پرسنل نيروي هوائي ارتش

نکته‌ي ديگري که باز در اين انتخابات واضح شد و بسيار خودش را نشان داد، رفتار کاملاًنانجيبانه‌ي کساني که در سال ۸۸ عمل کردند که چون رأي نياوردند، دعوا راه انداختند، مردم را به خيابانها کشاندند، کار را به زدوخورد کشاندند، براي کشور هزينه درست کردند، دشمن را جري کردند، طمع دشمن را برانگيختند؛ اين کارها شد. خداي متعال آن فتنه را خاموش کرد وَالّا آن فتنه، فتنه‌ي کوچکي نبود که اينها راه انداختند.۱۳۹۴/۱۲/۲۰
بيانات در ديدار رئيس و اعضاى مجلس خبرگان رهبرى

حجت السلام مولوي امام جمعه موقت شهر وردنجان در خطبه ي اول در رابطه با رعايت تقواي الهي و داشتن اخلاص در اعمال و نيت هاي زندگي صحبت کردند و در خطبه دوم نيز در ابتدا تقدير و تشکري از مردم براي عزاداري پرشور و شعور در ايام محرم حسيني شد و سپس هم چنين تقدير و تشکر از حضور مردم عزيز در راهپيمايي ۱۳ آبان ماه انجام دادند.

وي در پايان به اتفاقاتي که در پايان هفته کاري در مجلس شوراي اسلامي روي داد اشاره و گفتند اين رفتار ها شايسته نبود رخ دهد،بعضي ازدوستان دعاي ماه صفر را مي خوانند و فضا يک فضاي خنده آميز ايجاد کرده بودند و به عبارتي انگار راي آوردن اين سه نماينده از پيش تعيين شده است؛ و بعد در ادامه شخص اجرايي مملکت در پشت تريبون در صحبت هاي خود اعلام مي کنند که مقام معظم رهبري بر روي مسائل فرهنگي حساس هستند و بايد حساسيت هاي رهبري را حتما مدنظر قرار دهيم و ما هم عرض کرديم که اگر بر روي مسائل فرهنگي حساس بايد باشيم پس بايد در خيلي موارد ديگر هم حساس بود به حقوق هاي نجومي، به قرارداد هاي نفتي،به تحصن کننده گان فتنه ۸۸ نيز بايد حساس بود .

وي افزود: مقام معظم رهبري فرموده است که از فتنه گران هيچکس نبايد دررأس امور قرار بگيرد چرا آن شخصي که در فتنه ۸۸ حضور داشته است بايد مجلس به آن راي بدهد.

خطيب نماز جمعه در مورد حق مردم در مجلس صحبت کرد و گفت :بايد مراقبت بکنيد که حقي از مردم ضايع نشود.

درپايان نماز جمعه مديران شهرستاني بن و مديران نمونه شهرستاني به سمت امام جمعه حرکت کردند و به امام جمعه گفتند که ما ديگر به نماز جمعه هاي وردنجان نخواهيم آمد.

اين مديران با تاکيد هاي بسيار خطاب به امام جمعه موقت وردنجان گفتند همه ي صحبت هاي شما غلط و اشتباه بوده و پافشاري بر روي صحبت هاي خودشان داشتند.

اينگونه موارد بد اخلاقي و تند روي هاي سياسي از سمت مديران در هفته هاي گذشته نيز اتفاق افتاده است .

اين مساله مهم اين روزها در همه محافل شهرستان بن نقل مجالس است، برخورد ناشايسته مديران دولت تدبير و اميد در نماز جمعه اين هفته شهر وردنجان است.

بد اخلاقي مديران شهرستاني و مديران نمونه دولت تدبير و اميد در شهرستان بن در خصوص انتقادات امام جمعه شهر وردنجان از نامشخص بودن اوضاع قرارداد کرسنت و اينکه چرا به تحصن کنندگان فتنه ۸۸ بايد در کشور پست وزارت دادشود، بود.

حال سوال اينجاست که تريبون نماز جمعه که يک تريبون سياسي عبادي است و در ميان مسلمانان جايگاه ويژه اي دارد چرابايد توسط مديران شهرستاني دولت تدبير و اميد مورد بي احترامي قرارگيرد چرانبايد واقعيت هامطرح شود و به راحتي حرفها زده شود؟

حجت السلام دکتر حسن روحاني رئيس جمهور محترم مردم با شعار اعتدال روي کار آمدند و هر روز ما شاهد بي اعتدالي در اين دولت هستيم؟

چرا مسئولين بايد بخاطر اينکه حرفهاي اين تريبون باب ميلشان نيست از حضور در اين اجتماع خودداري کرده و يا تهديد به نيامدن کنند؟

انتهاي پيام1022ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۳۳:۵۱

27 Dec 2019