۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹
کد مطلب : ۳۵۵۳۷
مسئول بسيج سازندگي سپاه بروجن:

200 دانش آموز بروجني براي کمک به سازندگي دست به کار شدند

مسئول بسيج سازندگي سپاه شهرستان بروجن از افتتاح طرح هجرت 3 با مشارکت 200 نفر از دانش آموزان براي کمک در عرصه سازندگي خبر داد.
200 دانش آموز بروجني براي کمک به سازندگي دست به کار شدند
به گزارش جهانبین نیوز، سرهنگ پاسدار لهراسب همايوني در گفتگو با کلار، اظهار داشت: طرح هجرت ۳ صبح امروز طي مراسمي با حضور مسئولان و ۲۰۰ نفر از دانش آموزان در مدرسه دکتر عزيزي بروجن افتتاح شد.

همايوني با اشاره به اين که طرح هجرت سه به همت دانش آموزان در قالب بهسازي و مرمت مدارس اجرايي مي‌شود، گفت: خط کشي صفوف صبحگاه، رنگ آميزي کلاس ها، نقاشي ديوارها، ديوار نويسي و بهسازي فضاي سبز از جمله فعاليت هاي دانش آموزان در اين دوره خواهد بود.

وي غني سازي اوقات فراغت جوانان، تقويت مباني اعتقادي دانش آموزان، اشاعه توسعه فرهنگ و مشارکت جوانان در فعاليت هاي عمراني، کمک به دولت در عرصه هاي سازندگي، اشاعه روحيه مسئوليت پذيري و حراست از امکانات آموزش و پرورش و مشارکت در ساخت و ساز و بهسازي مدارس از جمله اهداف طرح هجرت است.

همايوني ضمن بيان اين که طرح هجرت به مدت يک ماه در بروجن ادامه دارد، خاطر نشان کرد: در اين طرح شش مدرسه با همکاري ۵۰ دانش آموز خواهر و ۱۵۰ دانش آموز برادر زيباسازي و رنگ آميزي مي شود.

وي با اشاره به ثبت نام و مشارکت ۲۰۰ دانش آموز در طرح هجرت، افزود: تمرين مشارکت در امور عمراني، مسئوليت پذيري و تعهد به صورت عملي از برنامه هاي اصلي اين طرح به شمار مي رود.

همايوني اضافه کرد: اين برنامه ها دانش آموزان را مسئوليت پذير کرده و آنها را در برقراري ارتباطات اجتماعي و فراگرفتن مهارت هاي نوين زندگي آماده مي کند.

مسئول بسيج سازندگي ناحيه بروجن ادامه داد: دانش آموزان در اين طرح علاوه بر مهارت آموزي، اوقات فراغت خود را با کاري مفيد و سازنده پر مي‌کنند.

وي افزود: در برگزاري طرح هجرت ۳ بسيج دانش آموزي، بسيج سازندگي سپاه و آموزش و پروش شهرستان بروجن همکاري دارند.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۴۲:۳۳

2 Jan 2020