۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹
کد مطلب : ۳۷۵۱۷
پيام رئيس دانشگاه شهرکرد به دانشجويان:

دانشجويان سمبل استکبار ستيزي، استقلال و آزاديخواهي هستند

پيام رئيس دانشگاه شهرکرد به دانشجويان: دانشجويان سمبل استکبار ستيزي، استقلال و آزاديخواهي هستند و اين روز تاريخي يادآور شجاعت دانشجوياني است که سينه خود را در برابر مستبدين و مستکبرين سپر کردند.
دانشجويان سمبل استکبار ستيزي، استقلال و آزاديخواهي هستند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد، دکتر شايان شامحمدي رييس دانشگاه شهرکرد طي پيامي ۱۶ آذر، روز دانشجو را به تمامي دانشجويان بويژه دانشجويان دانشگاه شهرکرد تبريک گفت. متن اين پيام بدين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم

هر کس براى خدا دانش بياموزد و به آن عمل کند و به ديگران آموزش دهد، در ملکوت آسمانها به بزرگى ياد شود و گويند: براى خدا آموخت و براى خدا عمل کرد و براى خدا آموزش داد. امام صادق(ع) الذريعه الي حافظ الشريعه(شرح اصول کافي) ج۱،ص۵۶

۱۶ آذر براي مردم ايران بويژه براي دانشجويان يادآور و نماد استکبار ستيزي، استقلال خواهي، آزادي خواهي و وطن پرستي است و اين روز به درستي روز دانشجو نام گرفت چراکه دانشجويان سمبل استکبار ستيزي، استقلال و آزاديخواهي هستند و اين روز تاريخي يادآور شجاعت دانشجوياني است که سينه خود را در برابر مستبدين و مستکبرين سپر کردند و آزادي خواهي و ظلم ستيزي ملت بزرگ ايران را فرياد نمودند.

اينجانب به نمايندگي از دانشگاهيان دانشگاه شهرکرد روز دانشجو را خدمت تمام دانشجويان، اساتيد و علم آموزان تبريک و تهنيت عرض مي نمايم و اميدوارم که تمامي دانشجويان توامان در کسب علم و تهذيب نفس موفق عمل نمايند.


انتهای پیام1022ج /920م
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۲۶:۲۰

1 Feb 2020