۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷
کد مطلب : ۳۰۹۴۷
فرمانده نيروي انتظامي اردل:

حفظ امنيت اسلامي در جامعه اساسي ترين کار نيروي انتظامي است

فرمانده نيروي انتظامي شهرستان اردل گفت:حفظ امنيت اسلامي در جامعه اساسي ترين کار نيروي انتظامي است که مجاهداني في سبيل الله در اين راه در حال خدمت به مردم و جامعه هستند.
حفظ امنيت اسلامي در جامعه اساسي ترين کار نيروي انتظامي است
به گزارش جهانبین نیوز، علي سپهوند فرمانده نيروي انتظامي شهرستان اردل در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار هفت چشمه به مناسبت بزرگداشت هفته ناجا ضمن تبريک هفته نيروي انتظامي و فرارسيدن ايام سوگواري حضرت ابي عبدالله الحسين (ع ) بر نقش نيروي انتظامي در برقراري نظم و امنيت در جامعه اشاره کرد و گفت : براي وجود هرکاري در جامعه و پيشرفت امور امنيت کاملا ضروري است و امنيت پيش نياز انجام تمامي فعاليتهاي روزمره و اجتماعي است.

سپهوند با اشاره به فرمايشات امام راحل (ره) اظهارکرد : تا زماني که مردم پشتيبان دولت و مجلس هستند و نيروهاي مسلح در فکر خدمت به مردم و آيجاد امنيت و آسايش براي آنان هستند هيچ کسي نمي تواند آسيبي به نظام و کشور برساند.

وي با تأکيد بر اينکه نيروي انتظامي وظيفه سنگين و خطير برقراري و حفظ امنيت را در جامعه بر عهده دارد و اين امر را از افتخارات خود ميداند، تصريح کرد: حفظ امنيت اسلامي در جامعه اساسي ترين کار نيروي انتظامي است که مجاهداني في سبيل الله در اين راه در حال خدمت به مردم و جامعه هستند.

فرمانده نيروي انتظامي شهرستان اردل بيان کرد نيروهاي انتظامي و نظامي سنگربانان جامعه هستند و كار آنان خدايي است و قدرتي كه دارند قدرت خداوند است و آنان مايه عزت و سربلندي نظام است.

انتهاي پيام1022ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۲۹:۱۲

29 Feb 2020