۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹
کد مطلب : ۳۴۹۰۷
همزمان با ماه مبارک رمضان

کانون گردشگري امام زاده علي ابن احمد (ع) دهنو افتتاح شد

کانون گردشگري امام زاده علي ابن احمد (ع) روستای دهنو به همت حوزه مقاومت بسیج امام سجاد (ع) فرادنبه با حضور جمعي از مسئولان استاني و محلي افتتاح شد.
کانون گردشگري امام زاده علي ابن احمد (ع) دهنو افتتاح شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، سرهنگ پاسدار علي کيهاني فرمانده سپاه شهرستان بروجن از افتتاح کانون گردشگري امام زاده علي ابن احمد روستاي دهنو همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد.

وي با بيان اين که هفت غرفه در اين کانون گردشگري پيش بيني شده است، گفت: اين کانون به مدت ۴ ماه داير و هر شب نماز جماعت مغرب و عشا و روز هاي پنج شنبه و جمعه نماز ظهر و عصر و مغرب برپاست.

کيهاني اضافه کرد: غرفه محصولات فرهنگي، کودک و نوجوان، سينما کودک، آلاچيق زندگي، عفاف و حجاب، داروهاي گياهي و طب سنتي و اسباب بازي از جمله اين غرفه ها به شمار مي رود.

وي برگزاري مراسم ليالي قدر را از ديگر برنامه هاي اين کانون گردشگري برشمرد که براي نخستين بار در جوار امامزاده علي ابن احمد (ع) برگزار مي شود.

کيهاني با اشاره به تهاجم فرهنگي و جنگ نرم همه جانبه دشمن در کشور بين جوانان، گفت: تنها راه مقابله با اين تهاجم و جنگ نرم رجوع به ارزش هاي ديني و معنوي و پيروي همه جانبه از رهنمودهاي مقام معظم رهبري است.

وي همچنين گفت: جوانان به عنوان افسران جنگ نرم در کانون گردشگري امام زاده علي ابن احمد(ع) در راستاي ترويج و تبليغ ارزشهاي ديني و انقلابي فعاليت مي کنند.

فرمانده سپاه شهرستان بروجن افزود: اين کانون گردشگري تعالي بخش امامزاده علي ابن احمد به همت حوزه مقاومت امام سجاد (ع) و با مديريت اجرايي پايگاه بسيج عمار ياسر دهنو بر پا شده است.

گفتني است در آيين افتتاح کانون گردشگري امام زاده علي ابن احمد (ع) جمعي از مسئولان استاني و محلي حضور داشتند.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۴۹:۰۱

15 Jan 2020