۱
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳
کد مطلب : ۲۹۷۸۷
به مناسبت روز خبرنگار؛

من يک خبرنگارم، صادق و روراست براي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران

من يک خبرنگارم، با هيچگونه امکانات زيرساختي براي اين حرفه و با هيچ مبلغي به عنوان حق‌الزحمه. من يک خبرنگارم، صادق و روراست براي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران که برايش خون داديم و جنگيديم.
من يک خبرنگارم، صادق و روراست براي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران
به گزارش جهانبین نیوز؛ خبرنگار و مسئول دفتر خبري صدا وسيماي شهرستان فارسان در مصاحبه با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار، اين چنين باب صحبت را باز کرد: باز هم روزها از پي هم آمد. تا چشم روي هم گذاشتيم به روز خبرنگار هم نزديک شد. نوبتي هم که باشد، نوبت ماست... نزديک روز خبرنگار است اما حرفه خبرنگاري به ما اجازه نمي‌دهد دمي بياساييم و بايد براي اين روز هم خبر چاق کنيم! اين هم از ويژگي‌هاي شغل ما خبرنگاران است که براي خودش دنيايي است. اصحاب رسانه و دنياي خبر مناسبت اين روز را مي‌دانند و 17 مرداد را خوب به ياد دارند، روزي که محمود صارمي خبرنگار پرتلاش کشورمان به همراه هشت نفر از اعضاي کنسولگري ايران در سال 1377 در مزار شريف افغانستان به دست نيروهاي طالبان به شهادت رسيد و اين روز از سوي شوراي فرهنگ عمومي روز خبرنگار ناميده شد.

خاطرات و سختي‌هاي کار خبرنگاران است که در راه وظيفه و رسالت خويش از همه چيز مي‌گذرند. ما هم همين جا از اين غم مي‌گذريم و به مناسبت اين روز به دوستان رسانه‌اي، تبريکات صميمانه و همکارانه و دوستانه مي‌دهيم و هي براي خودمان نوشابه باز مي‌کنيم تا شايد نوشابه‌هاي ديگري از جهات مختلف شمالي، جنوبي، شرقي و غربي براي عزيزان خبرنگار باز شود؛ البته من آنچه شرط بلاغت است با تو مي‌گويم، تو خواه پند گير خواه ملال!

من يک خبرنگارم، با هيچگونه امکانات زيرساختي براي اين حرفه و با هيچ مبلغي به عنوان حق‌الزحمه. من يک خبرنگارم، صادق و روراست براي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران  که برايش خون داديم و جنگيديم. من يک خبرنگارم، خطر را به جان مي‌خرم تا مردم را مطلع و آگاه سازم و مردم هم الحق و الانصاف دوستمان دارند!!! من يک خبرنگارم، زود مي‌آيم و دير مي‌روم، تعطيلات در کنار خانواده نيستم، با اين حال به کارم چنان عشق مي‌ورزم که حاضر نيستم آن را از دست بدهم.     
 
((به همت همکاران خبر نگار اين مرزو بوم))

انتهای پیام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۴۸:۳۸

26 Dec 2019