۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸
کد مطلب : ۲۶۷۱۷
کارشناس مسائل بین‌الملل:

کوتاهی آمريکا در تعهداتش پاتک‌های سنگین‌تر از پارس جنوبی را به همراه دارد

کارشناس مسائل بین‌الملل در چهارمحال و بختیاری گفت: اگر آمریکا در تعهداتش کوتاهی کند بی‌تردید در عرصه هاي مختلف پاتک‌های سنگین‌تر از پارس جنوبی را از سپاه شاهد خواهد بود.
کوتاهی آمريکا در تعهداتش پاتک‌های سنگین‌تر از پارس جنوبی را به همراه دارد
به گزارش جهانبین نیوز، ساخت فازهاي ۱۵ و ۱۶ پارس جنوبی به دست متخصصان داخلي در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبياء سپاه پاسداران باعث شد از این اتفاق به عنوان پاتک سنگین سپاه به تحریم‌های آمریکا تعبیر ‌شود.

کارشناسان بر اين اعتقادند که اقدام اخير جلوه‌اي است از توانمندي‌هاي داخلي.

احمد راستینه کارشناس روابط بین‌الملل در مصاحبه اختصاصی با جهانبین نیوز در اين زمينه اظهار کرد: سپاه از بدو تشکیل تا به امروز با بسیج کردن ظرفیت‌های موجود انقلاب در بزنگاه‌ها و شرایط بحرانی توانسته کشور را از تنگناها عبور دهد.

وی یکی از عرصه‌های حضور سپاه را عرصه سازندگی عنوان و خاطرنشان کرد: در این راستا می‌توان از قرارگاه خاتم‌الانبیاء نام برد که موفقیت‌های زیادی تاکنون داشته است.

راستینه یکی از ظرفیت‌های بزرگ و مهم سپاه را ظهور ظرفیت‌های ویژه ایران دانست و اضافه کرد: تلاش برای خوداتکایی در عرصه نفت و استفاده از موهبت‌های این نعمت الهی و به عبارتی افتتاح فازهای ۱۵ و ۱۶ پارس جنوبی در اوج تحریم‌ها نشانگر اوج ظرفیت‌های بلااستفاده یک ملت انقلابی است.

سپاه پیشگام در شکستن حربه دشمنان

رئیس بسج دانشجویی چهارمحال و بختیاری یادآور شد: اگر به ظرفیت‌های بلااستفاده این ملت توجه شود می‌توان با اطمینان از شدید‌ترین تحریم‌ها هم عبور کرد و آن‌ها را پشت سر گذاشت.

این کارشناس روابط بین‌الملل در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه سپاه امروز پیشگام در شکستن حربه دشمنان در راستای تلاش جهت کاهش وابستگی کشور است تاکید کرد: موفقیت جوانان عزیز و مهندسان توانمند این ملت در اتمام این پروژه کلان نشان از آن دارد که دولت‌مردان باید با توجه جدی به این ظرفیت عظیم در کشور سیاست‌های ناجوانمردانه دشمنان انقلاب را در خصوص تضعیف انقلاب به شکست منتهی کنند.

پيام افتتاح اخير

راستینه اضافه کرد: افتتاح فازهاي ۱۵ و ۱۶ پارس جنوبي اين پيام را به همراه داشت که راه مقابله با تحریم تکیه بر جوانان مستعد ایرانی است نه امید به وعده‌های نظام سلطه.

وی به تلاش‌های آمریکا برای نشان دادن این موضوع که ایران از سر ناچاری بر سر میز مذاکرات آمده است اشاره و خاطرنشان کرد: این پاتک سنگین عملیاتی سپاه به آمریکا نشان داد که ظرفیت‌های انقلابی ملت ایران اوج تصور آمریکا است و در خیال کوچک نظام سلطه نمی‌گنجد.

رئیس بسج دانشجویی چهارمحال و بختیاری اقدام انقلابی و جهادی سپاه در به اتمام رساندن پروژه پارس جنوبی را کارنامه درخشانی از ایستادگی یک ملت دانست و یادآور شد: آمریکا امروز در برابر این کارنامه درخشان و این تحول بزرگ در عرصه سازندگی بشدت دچار سردرگمی شده است.

راستینه با اشاره به اینکه آمریکا تصور می‌کرد با تحریم می‌تواند ملت ایران را به تسلیم وادارد افزود: متاسفانه در این راه برخی از جریان‌های داخلی با نشان دادن چراغ سبز به نظام سلطه به خیال خود آن را در رسیدن به هدف یاری کردند.

وی تاکید کرد: حتی بعد از توافق‌نامه نیم‌بند برجام هرروز شاهد ایستادگی بیشتر ملت ایران بوده و هستیم و این اقدام قرارگاه خاتم‌الانبیاء سپاه به آمریکا هشدار داد که مراقب باشد؛ ملت انقلابی ایران چندان منتظر اجرای برجام نیست.

پاتک‌های سنگین‌تر در انتظار دشمنان

کارشناس مسائل بین‌الملل در چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: اگر آمریکا در تعهداتش کوتاهی کند بی‌تردید پاتک‌های سنگین‌تر از پارس جنوبی را از سپاه در عرصه‌های مختلف شاهد خواهد بود.

راستینه بیان داشت: سپاه همواره تلاش کرده به عنوان مولود انقلاب واقعیت انقلاب اسلامی را به نمایش بگذارد و واقعیت انقلاب این است که با استفاده از ظرفیت‌های درونی کشور و با تکیه بر جوانان مستعد و نخبه ایرانی و همچنین اتکاء به قدرت لایزال الهی ایران اسلامی را با قدرت در برابر همه تهدیدهای پوشالی نظام سلطه پیش برد.

وی گفت: جریانی که نمی‌تواند بفهمد که با تکیه بر ظرفیت‌های درونی انقلاب می‌توان کشور را به اوج تعالی و رشد رساند و متاسفانه همچنان چشم امید به وعده‌های دروغین آمریکا و ایادی آن دارند بهتر است از این الگوی موفق ایستادگی که نمونه آن را در مجموعه سپاه یعنی قرارگاه خاتم‌الانبیاء شاهدیم راه را یاد بگیرد.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۲۹:۳۹

27 Dec 2019