۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶
کد مطلب : ۲۸۷۹۷
مديرکل تبليغات اسلامي چهارمحال و بختياري:

زمينه‌سازي براي استقرار روحاني در روستاهاي مناطق محروم ضروري است

مديرکل تبليغات اسلامي چهارمحال و بختياري بر لزوم فراهم نمودن شرايط استقرار روحاني در روستاهاي مناطق محروم اين استان تأکيد کرد.
زمينه‌سازي براي استقرار روحاني در روستاهاي مناطق محروم ضروري است
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از کوهرنگ خبر، حجت‌الاسلام مرتضوي در نشست هم‌انديشي شوراي مديران تبليغات اسلامي چهارمحال و بختياري در کوهرنگ گفت: مديران اين نهاد بايد بر وضعيت فرهنگي مناطق اشراف کامل داشته و براي حضور روحانيون در روستاها و مناطق دورافتاده و محروم تلاش کنند.
 
وي بابيان اينکه خانه‌هاي عالم شهرستان‌ها بايد هرچه سريع‌تر براي اسکان روحانيون اعزامي طرح عشايري، ماه مبارک رمضان و طرح تابستان تجهيز و آماده شوند، افزود: فراهم کردن امکانات لازم در روستاها مي‌تواند به حضور مستمر روحانيون در اين مناطق کمک کرده و اجراي برنامه‌هاي فرهنگي و ديني را به‌صورت کمي و کيفي ارتقا بخشد.
 
وي در ادامه به فرصت معنوي ماه مبارک رمضان اشاره و تصريح کرد: اجراي برنامه جزء‌خواني قرآن کريم در ماه مبارک رمضان امکان استعداديابي قاريان استاني را فراهم مي‌کند.
 
گفتني است، حجت‌الاسلام مرتضوي مديرکل تبليغات اسلامي استان در سفر به کوهرنگ و در ديدار با زمان‌پور، فرماندار کوهرنگ درباره اعزام مبلغ به مناطق عشايري، اعزام شب‌هاي پنج‌شنبه و جمعه، اعزام مبلغ در ماه رمضان، اجراي طرح‌هاي اوقات فراغت در تابستان، مشکلات فرهنگي و تهيه آمار روحانيون بومي و غيربومي شهرستان و همچنين ضرورت تدوين شناسنامه فرهنگي شهرستان رايزني و گفت‌وگو کرد.
 
انتهاي پيام1026ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۵۳:۵۰

26 Dec 2019