۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰
کد مطلب : ۳۰۷۶۷
روابط‌عمومی دفتر نماینده‌ولی‌فقیه‌دراستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

نسبت دادن هر مطلبی به نماینده‌ولی‌فقیه‌دراستان‌وامام‌جمعه‌شهرکرد بدون ذکر منبع و سند خلاف واقع است

درپی نسبت دادن و انتشار مطالب غلط و خلاف واقع و بی‌پایه و اساس به نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در اطلاعیه اعلام کرد: مواضع و سخنان ایشان به صورت شفاف و صریح در اختیار همگان قرار دارد و انتشار هرگونه مطلبی بدون منبع و سند خلاف واقع و کذب محض است.
نسبت دادن هر مطلبی به نماینده‌ولی‌فقیه‌دراستان‌وامام‌جمعه‌شهرکرد بدون ذکر منبع و سند خلاف واقع است
به گزارش جهانبین نیوز، درپی نسبت دادن و انتشار مطالب غلط و خلاف واقع و بی‌پایه و اساس به نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در اطلاعیه اعلام کرد: مواضع و سخنان ایشان به صورت شفاف و صریح در اختیار همگان قرار دارد و انتشار هرگونه مطلبی بدون منبع و سند خلاف واقع و کذب محض است.

در این اطلاعیه آمده است:

مواضع و سخنان نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در خصوص مسائل مختلف اعم از مسائل دینی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی صریح، شفاف و دقیق مطرح می‌شود و در اختیار همگان قرار می‌گیرد.

لذا انعکاس، اطلاع‌رسانی و بیان مطالب به دور از هر گونه منبع و سندی در شبکه‌های مجازی به نقل از نماینده ولی‌فقیه در استان کذب محض است و از سوی دفتر ایشان تکذیب می‌شود.

بحمدالله نقش هدایتگر و روشنگرانه خطیب نماز جمعه شهرکرد برای همه مردم روشن و مبرهن است و جامعه اسلامی ما دسیسه‌های فرهنگی دشمنان را با استواری در حمایت از نظام جمهوری اسلامی و خدمتگزاران واقعیش و پایبندی به اعتقادات و ارزش‌های دینی، پاسخ کوبنده خواهد داد.

روابط عمومی دفتر نماینده‌ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۴۳:۱۷

4 Jan 2020