۰
plusresetminus
با نظر سي تن از معتمدان از اقصي النقاط شهرستان کيار اعضاء اصلي و علي البدل هيئت اجرايي انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا در بخش مرکزي شهرستان کيار انتخاب شدند.
اعضا هيئت اجرايي انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا در بخش مرکزي کيار انتخاب شدند
گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار با نزديک شدن به زمان ثبت نام داوطلبان کانديداتوري شوراهاي اسلامي شهر و روستا اعضا اصلي و علي البدل هيئت هاي نظارت بر انتخابات و هيئت هاي اجرايي انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا انتخاب شدند.

انتخاب اعضاي هيئت اجرايي شوراهاي اسلامي شهر و روستاي در بخش مرکزي شهرستان کيار با حضور فرماندار کيار، بخشدار، اعضاء هيئت نظارت بر انتخابات و سي نفر از معتمدان روستاهاي بخش مرکزي کيار در محل سالن جلسات فرمانداري کيار تشکيل و پس از اعلام شرايط و کانديداتوري علاقمندان به حضور در هيئت اجرايي انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستاهاي بخش مرکزي کيار تعداد هفت نفر به عنوان اعضا اصلي و پنج نفر به عنوان اعضا علي البدل انتخاب شدند.

به اين ترتيب با آغاز ثبت نام علاقمندان به کانديداتوري در انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا هيئت اجرايي انتخاب شده روند برگزاري انتخابات پيش رو در بخش مرکزي کيار را طبق قانون و بخشنامه هاي اعلام شده از سوي ستاد انتخابات وزارت کشور را با کمک بخشداري مرکزي کيار برنامه ريزي و مديريت مي نمايد.

انتهاي پيام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۳۶:۱۹

12 Jan 2020