۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳
کد مطلب : ۲۵۲۷۷
رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي چهارمحال وبختياري اعلام کرد:

تکذيب آتش نزدن پرچم آمريکا در مراسم ۱۳ آبان امسال

رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي چهارمحال وبختياري گفت: انتشار خبري مبني بر اينکه امسال در مراسم ۱۳ آبان پرچم آمريکا به آتش کشيده نمي‌شود را تکذيب کرد.
تکذيب آتش نزدن پرچم آمريکا در مراسم ۱۳ آبان امسال
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از مشکات برین، علي گرجي، رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان در گفت‌وگو با خبرنگار مشکات برين در خصوص مراسم ضد استکباري ۱۳ آبان، اظهار کرد: راهپيمايي ۱۳ آبان در روز چهارشنبه رأس ساعت ۹و۳۰ دقيقه صبح از ميدان ۱۲ محرم به سمت چهارراه بازار و اجتماع در امامزادگان دو معصوم برگزار خواهد شد.

وي افزود: از هفتم تا ۱۳ آبان ابعاد استکبارستيزي نظام جمهوري اسلامي ايران و استکبار در مکتب امام (ره) و مقام معظم رهبري در ۷ مسجد مرکز استان تبيين خواهد شد.

گرجي انتشار خبري مبني بر اينکه امسال در مراسم ۱۳ آبان پرچم آمريکا به آتش کشيده نمي‌شود را تکذيب کرد و گفت: اين‌گونه تحرکات شيطنت‌آميز و دروغ‌پردازي‌هاي نظام سلطه، نخواهد توانست حتي کوچک‌ترين خللي در مواضع عاشورايي، صريح و قاطعانۀ ملت استکبارستيز و انقلابي ايران اسلامي در برابر آمريکاي مستکبر و جنايتکار ايجاد کند؛ بلکه اين اقدام، شيطنت‌آميز و قطعاً موجب حضور گسترده و پرنگ‌تر اقشار مختلف مردم در صحنه‌هاي رويارويي با استکبار و افزايش بصيرت و بيداري هرچه بيشتر ملت فهيم و بصير ايران خواهد شد.

وي ادامه داد: امروز همچنان، آمريکا همان شيطان بزرگ است و همه خواهيم ديد که ملت بصير، شجاع و استکبارستيز ايران با چه شکوه و عظمتي در روز ۱۳ آبان در سراسر کشور عليه استکبار جهاني به سرکردگي آمريکا در صحنه حضور يافته و مشت محکمي بر دهان ياوه‌گويان خواهد کوبيد.

رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان تصريح کرد: همان‌گونه که بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران و مقام معظم رهبري بارها فرمودند؛ ملت ايران همچنان آمريکا را دشمن شماره يک خودد، بلکه دشمن شماره يک بشريت و صلح و امنيت جهاني مي‌داند.

رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان در پايان خاطرنشان کرد: امسال در مراسم يوم‌الله ۱۳ آبان، فرياد رساي «مرگ بر آمريکا»، «مرگ بر اسرائيل»، «مرگ بر استکبار» در سراسر ايران با شکوه و عظمت بيشتري طنين‌انداز خواهد شد.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰م
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۳۹:۴۴

29 Dec 2019