۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴
کد مطلب : ۲۶۲۶۷
واکنش رحماندوست به عملکرد سازمان محیط زیست

رئیس جمهور پاسخگوی عملکرد معاون خود باشد/ نمایندگان را مجبور به استفاده از ابزارهای نظارتی نکنند

عضو مجمع نمایندگان تهران گفت: رئیس جمهور باید پاسخگوی عملکرد ضعیف سازمان محیط زیست باشد و نباید به گونه‌ای عمل کند که نمایندگان در ارتباط با کار این سازمان ناچار به استفاده از ابزارهای نظارتی شوند.
رئیس جمهور پاسخگوی عملکرد معاون خود باشد/ نمایندگان را مجبور به استفاده از ابزارهای نظارتی نکنند
به گزارش جهانبین نیوز مجتبی رحماندوست نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با انتقاد از عملکرد دستگاه مسئول در بحث آلودگی هوا، گفت: به نظر من در بحث آلودگی هوای تهران و کلانشهرها از سوی مسئولان حرف زیاد زده شده و توصیه‌ها و تجزیه‌ و‌ تحلیل‌ها به قدر کافی بوده است و حال باید شاهد اقدام عملی مسئولان اجرایی در ارتباط با این موضوع باشیم.

وی افزود: با توجه به انتقادات وارده به عملکرد سازمان محیط زیست، رئیس‌جمهور باید ضمن پاسخگویی در مورد عملکرد این سازمان اقدامات لازم را در جهت رفع مشکلات در بحث محیط زیست صورت دهد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نمایندگان همواره سعی داشته و دارند تا مشکلات را در حوزه‌های مختلف با تعامل و گفت‌وگو با مسئولان دولتی حل‌وفصل کنند و حتی‌الامکان سعی شده از استفاده از ابزارهای نظارتی پرهیز شود.

رحماندوست خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه نمایندگان تنها می‌توانند وزرا را مورد سؤال قرار داده و استیضاح کنند و در ارتباط با معاونان رئیس‌جمهور این اختیار به نمایندگان داده نشده، لذا رئیس‌جمهور باید پاسخگوی عملکرد معاونان خود و از جمله سازمان محیط زیست باشد تا کار به جایی نرسد که نمایندگان ناچار به استفاده از ابزارهای نظارتی در ارتباط با عملکرد سازمان محیط زیست شوند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۲۳:۱۱

30 Jan 2020