۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰
کد مطلب : ۳۳۲۸۷

ساخت دست و پاهاي هوشمند در چهارمحال و بختياري

مدير عامل شرکت مسافرتي سفر سلامت آلامتو گفت: ساخت دست و پاهاي هوشمند بعد از آلمان و آمريکا اين بار در ايران استان چهارمحال و بختياري ساخته می شود.
ساخت دست و پاهاي هوشمند در چهارمحال و بختياري
 به گزارش جهانبین نیوز ؛ عليرضا خنفري مديرعامل شرکت مسافرتي و گردشگري سفر سلامت آلامتو در گفت و گو با خبرنگار بام ايران خبر اظهار کرد: افراد زيادي هستند که طي حوادثي دست و پاهاي خود را از دست داده اند که ما توانسته ايم براي راحتي کار آن ها دست و پاهاي هوشمند را طراحي و آن را ارتقاء دهيم.

وي با اشاره به اينکه آمريکا و آلمان دو کشوري بوده اند که اولين بار دست و پاهاي هوشمند را ساخته اند تصريح کرد: ابتداي کار قرار بود نمايندگي اين کار از دو کشور آلمان و آمريکا گرفته شود اما آن ها مخالفت کردند و به خاطر همين با سرمايه شخصي و با فکر و ايده خود توانسته اين محصول را خريداري کرده و از طريق مهندسي معکوس آن را شناخته و شبيه سازي و ارتقاء دهيم.

خنفري اذعان داشت: نمونه کاري که ما ساخته ايم به جرات مي توان گفت از آلمان و آمريکا بهتر است و ۴۰۰ دلار ارزان تر خدمات را ارائه مي دهيم.

وي با اشاره به اينکه با سوريه و عراق نيز براي دادن خدمات دست و پاهاي هوشمند رايزني هايي صورت گرفته است عنوان کرد: اين کارگاه به زودي راه اندازي خواهد شد و افراد چه در کشور و چه در خارج از کشور مي توانند به چهار محال و بختياري سفر کرده و آزمايشات لازم را انجام دهند.


هيچ گونه حمايتي از مسئولين نمي خواهم

مديرعامل شرکت مسافرتي سفر سلامت آلامتو گفت: کارگاه ساخت دست و پاهاي هوشمند به زودي در استان چهارمحال و بختياري راه اندازي خواهد شد و با راه اندازي آن ۵۰ نفر اشتغال زايي را به همراه خواهد داشت.

خنفري اظهار کرد: ساخت کارگاه براي اين محصول تا فروردين ماه سال آينده به بهره برداري خواهد رسيد و جانبازان و کساني که نياز به اين محصول دارند بعد از انجام آزمايشات لازم به مدت يک ماه مي توانند از آن استفاده کنند.

وي با بيان اينکه از سراسر دنيا ما سفارشات لازم را خواهيم گرفت بيان داشت: ما به راحتي توانسته ايم به اين تکنولوژي که فرد جانباز بتواند با عصب هاي بدن دست و پاهاي خود را حرکت دهد دست پيدا کنيم.

لازم به ذکر است؛ پاي مصنوعي تلفيقي از روباتيک و الکترونيک است که به زانو و مچ پا اجازه مي دهد با يکديگر ارتباط برقرار کرده و فرد قادر به حرکت و راه رفتن مي شود.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۵۹:۲۷

28 Dec 2019