۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷
کد مطلب : ۲۶۶۲۷
امام جمعه شهر اردل؛

دولت آل سعود نمونه بارز کفر است

امام جمعه شهر اردل گفت: کارحکام سعودي همانند جنايات صهيونيست بوده که اين اقدامات نمونه بارز کفر در جهان است.
دولت آل سعود نمونه بارز کفر است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام موسي سلمانپور امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن سفارش خود و نماز گزارانبه تقواي الهي با اشاره به شهادت مظلومانه «آيت الله شيخ محمد باقر النمر» اظهارداشت: اين جنايت ظالمانه عربستان را محکوم مي‌کنيم و دست انتقام خداوند از آستين مظلومين در خواهد آمد.

سلمانپور با بيان اينکه آل سعود به دليل شکستي که در يمن، عراق و سوريه خورده‌اند جهت انتقام گيري، آيت‌الله شيخ محمد باقر نمر را به شهادت رساندند، افزود: تاثير اين حرکت در جهان اسلام اين است که بايد علماي بزرگ و مردم مسلمان با آرامش کامل اعلام انزجار کنند.

وي با بيان اينکه اين عمل آل سعود سبب اتحاد و همبستگي جهان اسلام و علما خواهد شد، گفت: با شهادت شيخ نمر ننگ و خفت ديگري بر دولت آل سعود اضافه شده است.

اين مقام مسئول اذعان داشت:کارحکام سعودي همانند جنايات صهيونيست بوده که اين نمونه بارز کفر در جهان است.

خطيب نماز جمعه شهر اردل در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل به ديدار رهبرمعظم انقلاب با ائمه جمعه سراسر کشور اشاره کرد و افزود:مقام معظم رهبري در اين ديدار انتخابات را مسأله‌اي بسيار مهم و نعمتي حقيقتاً بزرگ برشمردند و تأکيد بر حضور حداکثري مردم در انتخابات اسفند ماه داشتند بنابراين همه ما بايد تلاش کنيم انتخابات ۷ اسفند سالم و با شکوه برگزار شود و داوطلبان در هيچ شرايطي همديگر را تخريب نکنند بلکه در تبليغات خود ، داشته ها ، برنامه ها و طرح هاي خود را بيان کنند .

سلمانپور داشتن مرزبندي شفاف با دشمنان ، خدامحوري ، دين مداري ، ولايت مداري و عدم وابستگي به باندهاي ثروت و قدرت را ملاک انتخاب نماينده اصلح عنوان کرد .

وي با اشاره به سالروز قيام مردم قم تصريح کرد: ۱۹ دي‌ماه ۱۳۵۶ قيام خونين روحانيون و مردم قم بود و اين قيام سرچشمه پيروزي نظام جمهوري اسلامي ايران را رقم زد.

امام جمعه شهر اردل همچنين به سالروز شهادت شهيد احمدي روشن دانشمند علمي اشاره کرد و اظهار کرد: ۲۱ دي ماه سالروز شهادت احمدي روشن، يکي از شهداي هسته‎اي به دست منافقان و ايادي خارجي است که با نقشه موصاد، آمريکا و رژيم غاصب صهيونيستي اين نقشه شوم عملياتي شد.

سلمانپور افزود: دشمن به دنبال جلوگيري از پيشرفت علم و دانش بود که خون اين شهدا موجب شد تا تعداد دانشجويان اين رشته افزايش يابد.

انتهاي پيام1020ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۲۹:۰۵

27 Dec 2019