۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷
کد مطلب : ۳۷۶۰۷
امام جمعه شهر فارسان

هر جا که رد پاي ظالمي باشد ايران اسلامي حضور خواهد داشت

امام جمعه شهر فارسان گفت: هر جا که مظلومي و يا رد پاي ظالمي باشد ايران اسلامي و انقلابي به عنوان يک تکليف و وظيفه انساني و ديني حضور خواهد داشت.
هر جا که رد پاي ظالمي باشد ايران اسلامي حضور خواهد داشت
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  پيرغار، حجت الاسلام محسن ملک پور در خطبه هاي نماز جمعه شهر فارسان گفت: خودم و شما را در اين خطبه نيز به رعايت تقوا و پاسداشت اين گوهر گرانبهاي الهي دعوت مي کنم،رعايت تقوا سبب از بين رفتن سرخوردگي و نگراني هاي روحي و اجتماعي و سبب حل مشکلات اقتصادي مي شود.

وي افزود:قرآن مي فرمايد: (وَ مَن يَتَّقِ اللهَ يَجعَل لَه مَخرَجاً * وَ يَرزُقهُ مِن حَيثُ لا يَحتَسِب)اين آيه از اميد بخش ترين آيات قرآني است، که پرده هاي ياس و نااميدي را پاره مي کنه و به اهل تقوا وعده نجات و حل مشکلات را مي دهد.

بعد از مدت ها موضوع فلسطين در رأس مسائل جهان اسلام قرار مي گيرد

وي تصريح کرد: ترامپ در ايام انتخابات يکي از وعده هاي خود را انتقال سفارت آمريکا از تل‌آويو به قدس و يا اعلام قدس به عنوان پايتخت رژيم صهيونيستي اعلام کرد و حالا بعد از يک سال به دنبال اجراي شعار انتخاباتي خود است که اين اشتباه راهبردي ترامپ مي‌تواند وقايع و روند مبارکي را براي مسلمين رقم بزند.چرا که بعد از مدت ها موضوع فلسطين و قدس شريف در رأس مسائل جهان اسلام قرار گرفت و يک وحدت و همگرايي در جهان اسلام حول مسئله فلسطين به وجود آمد.
 
تصميم احمقانه ترامپ سبب نابودي آنها به حول و قوه الهي خواهد شد

وي اظهار داشت:اين قضيه خيانت برخي کشورها را نشان داد که اينها پيدا و پنهان با اسرائيل ارتباط دارند و موجب آشکار شدن حمايت و طرفداري محض آمريکا از وزير رژيم صهيونيستي شد و بار ديگر ثابت کرد هرگونه مذاکره با رژيم صهيونيستي بي نتيجه است و اين تصميم احمقانه و اشتباه بزرگ ترامپ نه اينکه موجب تقويت رژيم صهيونيستي شود  بلکه سبب ضعف بيشتر آنها و نزديک تر شدن به زوال و نابودي آنها بهبود به حول و قوه الهي خواهد شد

براي ايران اسلامي هرگز مکان و جغرافيا مفهومي ندارد

 امام جمعه شهر فارسان گفت:همانطور که سردار سليماني شجاعانه پيامي به گردان هاي شهيد عزالدين قساموجهاداسلامي دادند که آماده پشتيباني همه جانبه هستيم و اين يعني لبيکي به حديث شريف نبوي که فرمود «مَن سَمِعَ رَجُلاً يُنادي يا لَلمسلمين فَلَم يُجِبهُ فلَيسَ بمسلم » و اين اعتقاد را مي‌رساند که هر جا که مظلومي باشد و يا رد پاي ظالمي باشد ايران اسلامي و انقلابي به عنوان يک تکليف و وظيفه انساني و ديني حضور خواهد داشت.

 وي افزود: براي ايران اسلامي هرگز مکان و جغرافيا مفهومي ندارد چنان که برايش هيچ فرقي بين آمريکا و رژيم صهيونيستي و حتي روباه پير و پدر مکروحيلت شيطاني و فتنه هاي مرموز عليه امت اسلام يعني انگليس نمي باشدکه تمام اين ها سر و ته يک کرباسند و به قول قديمي هاي بصير و آگاه سگ زرد برادر شغال است.
 
روباه پير با سياستي مرموز به دنبال آزاد گذاشتن دست آمريکا براي بدعهد است

وي بيا داشت: انگليس در پوشش اتحاديه اروپا همواره تابع سياست‌هاي آمريکا است و هميشه با هماهنگي و تقسيم منافع قدم جلو مي گذارد که نمونه آن را در جريان برجام شاهد هستيم و براي کسي مخفي نيست که روباه پير هم اکنون با سياستي مرموز به دنبال آزاد گذاشتن دست آمريکا براي بدعهدي بيشتر است.
 
وي تصريح کرد: الان انگليس خبيث در تقسيم کار با آمريکا در پي صدمه بيشتر به منافع ملت ايران است مطابق همه اسناد و قرائن موجود آمريکا در پي نقض کامل برجام است  و در چنين شرايطي روباه پير هم اکنون با سياستي مرموز به دنبال آزاد گذاشتن دست آمريکا براي بدعهدي بيشتر است در حالي که در عمل آنها هم  از آمريکا تبعيت مي‌کنند و حاضر به اجراي تعهدات خود نيستند.

وي اظهار داشت: اين حمايت هاي لفظي اين هدف صورت مي‌گيرد که ايران را با الفاظ و وعده هاي خود فريب دهند تا در برابر نقض کامل برجام از سوي آمريکا اقدامي جدي و درخور براي حفظ منافع ملت خود انجام ندهد.

مسئولان اجرايي کشور بايد بدانند که انگليسي ها تاکنون به تعهدات برجامي خود عمل نکردند

حجت الاسلام ملک پور گفت:جمهوري اسلامي ايران بايد در برابر اين فريب بزرگ و اقدام استعمار پير آگاهي و هوشياري نشان دهد مسئولان اجرايي کشور بايد بدانند که انگليسي ها همانطور که تاکنون به تعهدات برجامي خود عمل نکردند و حتي به سفارت ايران در انگليس امکان داشتن يک حساب بانکي بي دردسر آن ندادند. ما اين را مي‌دانيم در ادامه هم به وعده هاي خود عمل نمي کنند و حمايت هاي لفظي آنها از برجام دروغي بيش نيست و نبايد فريب خورد

وي گفت: انگلستان در برجام  و1+5 طرف مذاکره ايران بوده تعهداتي به ايران داده به تبعيت از آمريکا به تعهدات خود عمل نمي کند و الان وزيرخارجه انگليس در شرايطي به ايران مي‌آيد که رسانه‌هاي غربي فشار فراواني براي آزادي دو جاسوس دستگير شده انگليسي در ايران دارند جاسوساني که وطن خويش را فروخته و با دريافت تابعيت انگليس حاضر به جاسوسي براي استعمار پير شده‌اند و دقت به اين سفر يعني دقت به نيات شوم و اهداف خاص انگليس يعني به همچين دشمني نبايد خوشبين بود و در ضمن اينکه به دشمن خوشبين نيستيم مسئولان کشور بايد به دنبال فشار بر دشمن براي پايبندي به تعهداتش و تامين منافع اقتصادي و سياسي کشور باشند.
 
يکي از خلأ هاي اساسي لايحه بودجه ۹۷ فراموشي و ناديده گرفتن اقتصاد مقاومتي است

امام جمعه فارسان در مورد لايحه بودجه سال ۹۷ بيان داشت:برادران و خواهران همه ما مي‌دانيم که دولت به لحاظ شرايطي که برايش پيش آمده کسري بودجه دارد بدهي هاي هنگفتي به شهرداري ها بيمه ها و تامين اجتماعي دارد چاره‌اي ندارد جز اينکه قيمت بنزين گازوئيل و عوارض را افزايش بدهد هيچ کس به طور جدي مخالف افزايش حساب شده برخي کالاها و خدمات دولتي نيست اما توصيه ما به دولت اين است اين فشار بايد تقسيم شود  نه همه فشار به روي مردم باشد هزينه‌هاي جاري دولت رکورددار است .

وي تصريح کرد: حقوق هاي نجومي پاداش‌هاي ميليوني به اعضاي هيئت مديره،سمينارهاي ده ها ميليارد توماني بي ارزش و کم خاصيت سفرهاي پرهزينه خارجي  اينها بايد کم شود. افزايش هزينه‌هاي جاري و کاهش هزينه‌هاي عمراني يعني داشتن ريخت و پاش و ادامه رکود و بيکاري و تعطيلي واحدهاي توليدي يکي از خلأ هاي اساسي لايحه بودجه ۹۷ فراموشي و ناديده گرفتن اقتصاد مقاومتي است. 

لايحه بودجه ۹7رکود و بيکاري را رفع نخواهد کرد
 
وي اظهار داشت: يارانه قرار بود به سمت نيازمندان و نيازهاي واقعي توليد هدفمند شود اما الان ثروتمنداني داريم که يارانه مي گيرند و فقيراني داريم که از دريافت يارانه محروم اند خوب دولت مي‌خواهد براي سال آتي يارانه‌ها را در سازمانهاي حمايتي متمرکز کند در حالي که خيلي از نيازمندان يارانه که صورت خود را با سيلي سرخ نگه مي‌دارند متناسب باشان خود حاضر به تحت پوشش قرار گرفتن در ازمانهاي حمايتي مثل کميته امداد و بهزيستي و غيره نيستند و فشار زيادي با حذف يارانه تحمل مي‌شوند و حذف ۲۰ تا ۳۰ ميليون نفر از دريافتيارانه مشکلاتي را به وجود مي آورد.لايحه بودجه ۹7رکود و بيکاري را رفع نخواهد کرد.

وي در پايان گفت: از نمايندگان محترم مجلس اين انتظار است که کارشناسي شده بحث را پيش ببرند و تدبيري کنند که بتواند جوابگوي مردم محل انتخابيه خود باشند. ان شاءالله

انتهای پیام1022ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۴۴:۲۴

23 Jan 2020