۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲
کد مطلب : ۲۴۸۲۷
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهار محال و بختیاری:

برنامه‌ریزی اصولی در دهه امر به معروف و نهی از منکر ضرورت دارد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهار محال و بختیاری گفت: دهه امر به معروف و نهی از منکر هم زمان با آغاز دهه اول محرم می‌باشد که لازم است در سال جاری برنامه‌ریزی اصولی در این خصوص صورت گیرد.
برنامه‌ریزی اصولی در دهه امر به معروف و نهی از منکر ضرورت دارد
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، جواد کارگران مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهار محال و بختیاری اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر یکی از واجبات الهی است که همواره باید به این مهم توجه بیشتری داشت.

وی با اشاره به اینکه همه ساله برای اجرای طرح امر به معروف و نهی از منکر شورایی در این خصوص برگزار خواهد شد تصریح کرد: در سال‌جاری با حضور اعضا شورای امر به معروف و نهی از منکر نشستی برگزار شد که در این نشست شیوه‌نامه پیشنهادی کمیته شورای امر به معروف و نهی از منکر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کارگران ادامه داد: بررسی و تصویب نهایی ساختار وظایف کمیته‌های سه گانه "فرهنگ و هنر"، "آموزش و پژوهش" و "ارتباطات و تبلیغات" از بحث‌هایی بود که در این نشست صورت گرفت.

وی با بیان اینکه در دهه امر به معروف و نهی از منکر لازم است برنامه‌های متنوعی برگزار شود اذعان داشت: برنامه ریزی برای برگزاری برنامه‌های دهه امر به معروف و نهی از منکر از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/۱۰۲۸ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۱۵:۴۳

17 Feb 2020