۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷
کد مطلب : ۳۱۸۴۷

راننده تاکسي لردگاني، 40 ميليون طلا را به صاحبش بازگرداند

راننده تاکسي وقتي کيف حاوي طلا با ارزش 40 ميليون توماني را در ماشينش پيدا کرد، آن را به صاحبش رساند تا در امتحان زندگي سربلند شود.
راننده تاکسي لردگاني، 40 ميليون طلا را به صاحبش بازگرداند
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از خبرنگار سلام لردگان، ايرج نجفي بهزادي راننده 37 ساله ساکن شهرستان لردگان با شغلي آزاد، درباره زماني که کيف را پيدا کرد مي گويد، وقتي کيف را ديدم اول فکر مي کردم کيف حاوي مواد مخدر است که شايد کسي از ترس به داخل ماشين انداخت و بعد از اينکه کيف را باز کردم مقداري طلا و يک کارت عابر بانک در آن مشاهده کردم.
وی ادامه داد: کارت را به بانک بردم متاسفانه تلفني در بانک ثبت نشده بود و از طريق اسم و فاميل شخص روي کارت به دنبال صاحب کارت کشتم و پس از چند روز توانستم صاحب کيف را پيدا کنم و طلا ها را صحيح و سالم به صاحبشان باز گرداندم.

اين راننده وظيفه شناس گفت: صاحب طلاها پيرمرد و پيرزني بودند که يکي دو شب گذشته هنگامي که مي خواستند از ماشين پياده شوند فراموش کردند کيف طلاها را با خود ببرند.

اين جوان 37 ساله افزود: وقتي طلاها را به صاحبش رساندم خيلي خوش حال شد و خيلي از من تشکر کردند و برايم دعاي خير کردند، همين دعاي خير براي من بهترين مژدگاني بود.

انتهاي پيام1026ج /630 ل

 
مرجع : پایگاه خبری تحلیلی سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۵۴:۲۱

8 Jan 2020