۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵
کد مطلب : ۳۵۳۵۷
امام جمعه سامان:

چگونگي برگزاري مجالس عروسي معضلی فرهنگی

امام جمعه سامان گفت: مهم ترين مشکل فرهنگي در شهرستان سامان در حال حاضر چگونگي برگزاري مجالس عروسي در شهرستان سامان است.
چگونگي برگزاري مجالس عروسي معضلی فرهنگی
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سامان ما، امام جمعه شهر سامان در جلسه فرهنگ عمومي شهرستان سامان با بيان اينکه مشکلات فرهنگي در شهرستان وجود دارد، اظهار داشت: مهم ترين مشکلات که مي توان از آن نام برد چگونگي برگزاري مراسم جشن عروسي است

حجت الاسلام و المسلمين محسن ملک پور با بيان اينکه براي حل مشکلات در زمينه برگزاري مجالس عروسي قرار شد با استفاد ه از معتمدين محلي و فعالان فرهنگي شهر و روستا ميثاق نامه هاي فاميلي تنظيم شود، عنوان کرد: با تنظيم اين ميثاق نامه ها بعضي از مشکلات کاسته و معظلات کمتر شود و زمينه ازواج براي جوانان فراهم شود.

ملک پور با اشاره بر اينکه بايددر جهت برگزاري مجالس عروسي فرهنگ سازي هاي مناسبي انجام شود و مجالس عروسي در يک ساعت مقرر به اتمام برسد، بيان داشت: فرهنگ سازي در مورد استفاده از مواد منفجره نيز در بين قشر جوان صوزت گيرد.

ملک پور با بيان اينکه پتانسيل ها موجود در شهرستان سامان در راستاي اشتغالزايي خانگي وجود دارد بيان داشت: بانک رسالت در راستاي ايجاد اشتغال خانگي تسهيلات را به متقاضيان اعطا مي کند.

وي با بيان اينکه با ايجاد اشتغال خانگي مي توان محوصلات کشاورزي را تبديل به برند استاندارد کرد و در جاهاي کشور ارائه و حتي صادرات محصول را داشته باشيم ، بيان داشت: با بسته بندي شکيل و زيبا مي توان محصولات را در اختيار شهروندان و مسافرين قرار داد.

امام جمعه سامان با بيان اينکه بيکاري خود علاوه بر مشکلات اقتصادي ،معضلات فرهنگي را براي قشر جوان به همراه دارد، بيان داشت: بايد در راستاي اجاد اشتغال و رفع بيکاري خريد تضميني محصولات و صنايع تبديلي در شهرستان صورت گيرد تا کمتر در شهرستان شاهد معضلات فرهنگي و اجتماعي باشيم.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۹ فروردين ۱۳۹۹

ساعت:

۰۴:۵۶:۲۶

28 Mar 2020