۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴
کد مطلب : ۳۲۳۸۷
امام جمعه شهر بن:

اعلام بيزاري و انزجار از فتنه گران و فتنه، مرز بين کفر و ايمان

امام جمعه شهر بن گفت: اين امکان پذير نيست که کسي ايمان داشته باشد اما حب فتنه و فتنه گران را هم در دل داشته باشد، فتنه ضد ايمان است و کسي که حب فتنه گران را در دل بدارد معلوم است ايمان در دل اين ها نهادينه نشده است
اعلام بيزاري و انزجار از فتنه گران و فتنه، مرز بين کفر و ايمان
به گزارش جهانبین نیوز ؛ حجت السلام سيد حسن مير افضلي امام جمعه شهر بن در گفت و گو با  خبرنگار زنگ خبر ضمن تبريک اين ايام الله خدمت مقام معظم رهبري و مردم با بصيرت و با ايمان کشورمان گفت : روز نهم دي ماه ،روز حماسه و ايثار روز نشان ايمان و تقوا وتبعيت از ولايت خداوند و ولايت رسول الله و ولايت فقيه که در امتداد ولايت رسول خدا است.

میر افضلی با اشاره به اينکه مردم ما بصير و آگاهند، گفت: اين مردم همه حماسه‌ها را در طول انقلاب خلق کردند مانند ۹ دي که متعلق به همه ملت بزرگ و براي همه افرادي است که دل به انقلاب و ولايت فقيه دارند.

وي ادامه داد: نهم دي ماه روزي است که متعلق به همه ي آحاد مردم از تمام اقشار سياسي است، و مردم در روز نهم دي با حضور بي نظير خود که طبق اعترافات رسانه هاي خارجي چنين اجتماعي غير از مراسم رحلت امام خميني(ره) در ايران بي سابقه بود بار ديگر حمايت خودشان را از نظام و رهبري به عرصه ي ظهور کشاندند و اعلام کردند که ولايت فقيه خط قرمز مردم است حال با هر گرايش سياسي و با هر سليقه اي که باشند.

ميرافضلي گفت : فتنه گراني که قريب به هشت ماه حرمت نواميس مردم، مساجد، قرآن، بيت المال، اعتقادات و در نهايت عزاي اباعبدالله را نگه نداشتند درآخر دست خدا در اين روز به ياري مردم آمد و ريشه ي فتنه را از بين برد.

وی اظهار کرد: طبق فرموده ي مقام معظم رهبري نهم دي شبيه اوايل انقلاب بود در آن زمان هم مردم پس از روز عاشورا حضورکم نظير داشتند ،امروز همه ي کساني که دلبستگي به فتنه گران و فتنه داشته اند بايد اعلام برائت و توبه بکنند ،اعلام بيزاري و انزجار بکنند.

ميرافضلي افزود : اين امکان پذير نيست که کسي ايمان داشته باشد اما حب فتنه و فتنه گران را هم در دل داشته باشد، فتنه ضد ايمان است و کسي که حب فتنه گران را در دل بدارد معلوم است ايمان در دل اين ها نهادينه نشده است و صرفا ايمان در زبان آن ها است.

امام جمعه بن ۹دي را دميدن حياتي تازه در كالبد انقلاب دانست و افزود: طبق گفته امام علي (ع)، فتنه با ظاهري حق گرايانه ظاهر مي شود و هنگامي كه افراد به گذشته خود باز مي گردند حقيقت را درمي يابند

وي با اشاره به اينکه مردم ما از همه ي آحاد سياسي در روز نهم دي نشان دادند که خواص جامعه اين ها هستند گفت : پيش رو بسياري از خواص بي خاصيت و بي بصيرت که هنوز هم به سکوت خودشان ادامه مي دهند و حاضر نشدند مرزبندي نسبت به فتنه گران داشته باشند،اين ها را مردم به عنوان خواص قبول ندارند.

میرافضلی در پايان افزود : در آن روز مردم نشان دادند که پيرو امرالهي،رسول الله و اهل بيت و ولايت و رهبري هستند و هرکسي بخواهد با اعتقادات اين ها بازي بکند در اين مملکت هيچ جايگاهي نخواهد داشت.

انتهاي پيام1022ج /520ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۱۳:۴۴

4 Jan 2020