۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲
کد مطلب : ۴۰۳۹۷
به مناسبت اولین روز بازگشایی مدارس؛

زنگ مهر و مقاومت در مدارس چهارمحال و بختیاری طنین‌انداز شد

زنگ مهر و مقاومت صبح امروز در مدارس سراسر استان چهارمحال و بختیاری و به صورت در هنرستان فرزانه شهرکرد و دبستان موعود با حضور نماینده ولایت فقیه در استان، استاندار چهارمحال و بختیاری، فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع)، فرمانده نیروی انتظامی و جمعی از مسئولان نواخته شد.
زنگ مهر و مقاومت در مدارس چهارمحال و بختیاری طنین‌انداز شد
به گزارش جهانبین نیوز؛ زنگ مهر و مقاومت صبح امروز در مدارس سراسر استان و به صورت نمادین در مدرسه موعود شهرکرد با حضور حجت السلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری و همزمان در هنرستان فرزانه شهرکرد با حضور اقبال عباسی استانداری چهارمحال و بختیاری، فرمانده نیروی انتظامی و مسئولان دستگاه‌های اجرایی نواخته شد.



در مدارس علم الهی آموزش داده شود

حجت السلام والمسلمین محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در آئین بازگشایی مدرسه موعود شهرکرد اظهار داشت: امروز روز بسیار بزرگی است، به جهت اینکه روز بازگشایی مدارس است.

وی به ارزش علم آموزی اشاره و افزود: علم، بسیار باارزش است، اگر کسی بخواهد بر دنیا به اذن و اراده پروردگار تسلط پیدا کند، باید عالم بشود.
 

امام جمعه شهرکرد به دغدغه خانواده ها در رابطه بابحث اموزش اشاره و بیان کرد: در بعضی از مدارس علم شیطانی آموخته می شود، علم الهی فرا نمی دهند، این خطرناک است، علم باید الهی باشد.

دانش‌آموزان با روحیه نشاط و شادابی سال تحصیلی را آغاز کردند

سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری در حاشیه آئیین بازگشایی مدر سه موعود شهرکرد ضمن تبریک به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس اظهار داشت: این روزها، با آغاز سال تحصیلی جدید شاهد نشاط نوجوانان و جوانان عزیز در ارتباط با علم آموزی هستیم.

وی ادامه داد: امیدواریم دانش‌آموزان این روحیه را تا پایان سال حفظ کنند و با همه تلاششان در این مسیر سرافراز و پیروز باشند.
علم یکی از مقدس‌ترین و پاک‌ترین چیزها در جهان است 
همچنین اقبال عباسی، استانداری چهارمحال و بختیاری در آئیین بازگشایی مدارس که در هنرستان دخترانه فرزانه شهرکرد اظهار داشت: هنر و دانش لازم و ملزوم یکدیگرند و باید یاد بگیریم چگونه با خرد و دانشمان زندگی کنیم.



وی افزود: یکی از مقدس‌ترین و پاک‌ترین چیزها در جهان علم و دانش است و اگر انسان دانشی نداشته باشد ضعیف‌ترین موجودات است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به عزاداری محرم بیان کرد: ما دفاع از حق را از امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) و حضرت زینب (س) فرا گرفته‌ایم.



تحصیل بیش از ۲۰۲ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف در چهارمحال و بختیاری

در ادامه این برنامه بهروز امیدی مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری ضمن بیان این موضوع که در سال تحصیلی جدید بیش از ۲۰۲ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در ۲ هزار و ۸۰۰ مدرسه در استان مشغول تحصیل می شوند اظهار داشت: شعار امسال «مدرسه تنها راه توسعه است».



امیدی بیان کرد: مقدمه هر توسعه‌ای پیشرفت و توسعه نیروی انسانی است که امروز دنیا به این موضوع پی برده است، مسیر هر توسعه‌ای شامل توسعه سیاسی، فرهنگی و اقتصادی از مدرسه می‌گذرد که خلق سرمایه تنها به واسطه انسان محقق می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۲۴ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۲۷:۱۰

27 Dec 2019