۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷
کد مطلب : ۳۵۴۴۷
معاون آموزشي آموزش وپرورش شهرستان اردل خبر داد

درخشش سه دانش آموز اردلي در آزمون ورودي مدارس تيزهوشان

معاون آموزشي آموزش وپرورش شهرستان اردل از راهيابي سه دانش آموز اردلي به مدارس استعدادهاي درخشان خبرداد.
درخشش سه دانش آموز اردلي در آزمون ورودي مدارس تيزهوشان
به گزارش جهانبین نیوز، علي اکبر بهرامي اردلي معاون آموزشي آموزش و پرورش شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه با بيان اين خبر اظهار کرد: ضمن تشکر از زحمات همکاران، امسال دانش آموزان مسعود ظفري (مدرسه بهار ازادي اردل)، فاطمه خسروي (مدرسه فرشتگان اردل)، آذين احمدي (مدرسه ۱۷ شهريور کاج) جزء پذيرفته شدگان اين آزمون ها در شهر اردل بودند که موفقيت اين سه دانش آموز در آزمون استعدادهاي درخشان را به خانواده هاي آنها تبريک گفت و براي اين سه نوجوان آرزوي موفقيت نمود.

بهرامي به منظور تشويق اين عزيزان نشستي صميمي با مسعود ظفري دانش آموز پايه ششم مدرسه بهار آزادي اردل برگزار نمود و در اين نشست براي وي آرزوي موفقيت نمود.

وي در ادامه افزود: در سال تحصيلي گذشته تنها يک دانش آموز از شهرستان اردل موفق به راهيابي به مدارس استعدادهاي درخشان شد و موفقيت سه دانش آموز در سال تحصيلي ۹۷-۹۶ نويد نشاط و شادابي و اميد در شهرستان اردل مي باشد.

بهرامي بيان کرد: پذيرش اين دانش آموزان در آزمون هاي مذکور افتخاري ديگر براي مدارس شهرستان اردل را رقم زد.

گفتني است آزمون تيزهوشان ويژه پايه ششم دبستان همه ساله به منظور استعداديابي در آموزش و پرورش برگزار مي­گردد که با اعلام نتايج به صورت سراسري از طريق آموزش و پرورش استان ها اسامي راه يافتگان به مدارس تيزهوشان اعلام مي شود.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۳۵:۳۵

28 Dec 2019