۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۲
کد مطلب : ۲۷۰۲۲

بيانات رهبر معظم انقلاب، نقشه راه و چراغ هدايت مردم در انتخابات آينده است

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان لردگان گفت: بيانات رهبر معظم انقلاب درباره انتخابات به عنوان نقشه راه و چراغ هدايت است و در اين خصوص نيز رهبري شاخصه‌هاي انتخاب اصلح و معيارهايي را بيان کرده‌اند که مي‌توان از اين بيانات براي انتخاب اصلح در انتخابات استفاده کرد.
بيانات رهبر معظم انقلاب، نقشه راه و چراغ هدايت مردم در انتخابات آينده است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  سلام لردگان؛ سيد مسعود موسوي، فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان لردگان، در جمع فرماندهان پايگاه‌هاي مقاومت بسيج لردگان گفت: مقام معظم رهبري در سخنان خود بر حضور حداکثري مردم در انتخابات تأکيد و نکاتي که ايشان در اين خصوص بيان کردند، شرکت در انتخابات، درست انتخاب کردن و رأي دادن به اصلح است.

موسوي افزود: براي انتخاب فرد اصلح بايد منويات، معيارها و ملاک‌هاي مقام معظم رهبري را در اولويت قرار دهيم؛ چراکه ايشان به‌روشني معيارهاي انتخاب شخص اصلح را بيان فرموده‌اند.

فرمانده ناحيه بسيج لردگان، در جلسه هم‌انديشي مسئولان حوزه و پايگاه‌هاي بسيج بيان کرد: با توجه به فضايي که در جامعه حاکم است، بايد بيشتر مراقب توطئه دشمن بود و در زمينه جنگ نرم که از طرف دشمنان در خارج از کشور اداره و جهت‌دهي مي‌شود، بسيج پيش‌قراول باشد.

سيد مسعود موسوي، با تأکيد بر لزوم توجه به نقش مؤثر بسيجيان در انتخابات، خطاب به فرماندهان پايگاه‌هاي بسيج گفت: در اين برهه زماني که نزديک انتخابات هستيم، بايد از تبليغ، تخريب و توهين به کانديداها بپرهيزيد و هدف حضور حداکثري را در برنامه‌ها و نشست‌هاي خود در اولويت قرار دهيد.

وي افزود: وحدت و همبستگي همه مردم و تبعيت از ولايت‌فقيه رمز موفقيت و سربلندي نظام اسلامي است که نمونه بارز آن حضور پرشور و عظيم مردم در انتخابات‌ها و راهپيمايي‌هاي گذشته بود.

انتهاي پيام1026ج /630ل
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۰۸:۱۸

5 Jan 2020