۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۹
کد مطلب : ۲۲۰۷۲
کارشناس مسائل سياسي در گفتگو با کلار:

آل سعود بازيچه دست آمريکا و اسرائيل/ تاريخ مصرف عربستان رو به پايان است

تاريخ مصرف آل سعود به پايان رسيده است و همچون حکومت های صدام و حسني مبارک از صحنه بين الملل حذف خواهد شد.
آل سعود بازيچه دست آمريکا و اسرائيل/ تاريخ مصرف عربستان رو به پايان است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، محسن شير محمدي کارشناس مسایل سیاسی، با بيان اين که در دنياي امروز دوره امپراطوري و خود مختاري به سرآمده است، گفت: ملت ها بيدار شده اند و هر کشوري مي خواهد در تعيين سرنوشت خود نقش داشته باشد.

وي افزود: کشورهاي مرتجع عرب زبان حوزه خليج فارس خود را در دامان کشورهاي استکبار و در راس آن آمريکا و کشورهاي اروپايي قرار داده اند تا شايد بتوانند چند صباحي حکومت خود را زنده نگه دارند.

شير محمدي با بيان اين که حکومت آل سعود هم مانند صدام ملعون روزي به سر خواهد آمد، تصريح کرد: دنياي غرب و آل سعود به دنبال اين است تا کشورهايي مانند ايران که نقش محوري در صدور فکر انقلابي در جامعه بين الملل را دارد به عنوان مخل امنيت معرفي کنند.

وي با بيان اين که جبهه سعودي-اسرائيلي در منطقه به راه افتاده است، گفت: آل سعود مطمئنا به تنهايي توانايي حمله به يک کشور ضعيف را هم ندارد و دست در دست صهيونيست‌ها مردم يمن را به خاک و خون مي‌کشند.

اين کارشناس سياسي ادامه داد: آمريکا، انگليس و رژيم صهيونيستي غاصب با کمک دلارهاي نفتي عربستان و حتي نيروهاي نظامي قصد دارد که اولا بازار مصرف بسيار قوي براي فروش تجهيزات نظامي خود را فراهم آورد، ثانيا تجهيزات تازه تاسيس خود را امتحان کند، ثالثا تخم نفاق و بي ثباتي را در آسياي مرکزي و خاور ميانه حاکم کند و از اين آب گل آلود جهت پيشبرد اهداف خود که همانا استثمار نفت، گاز و امکانات اين منطقه مي باشد به نفع خود به بهره برداري برساند.

شير محمدي بيان کرد: آمريکا و رژيم صهيونيست با خيال خود به دنبال فراهم کردن زمينه هاي تزلزل و سقوط حکومت هاي اسلامي و شيعي است ولي غافل از اين که ملت هاي مسلمان و شيعي منطقه بيدار شده اند.

وي به اختلاف موجود در بين سعودي ها اشاره کرد و گفت: تاريخ مصرف آل سعود به پايان رسيده است و همچون حکومت سابق مثل صدام و حسني مبارک از صحنه بين الملل حذف خواهد شد.

انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۴۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۴۵:۴۸

2 Jan 2020