۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰
کد مطلب : ۳۷۰۱۲
افسر اسبق ارتش آمریکا:

دولت آمریکا، لانه خائنین است/ عملیات دروغین و بازیگران بحران برای اهداف اربابان جهان طراحی شدند

کِنِث نیکولاس اُوکیف یک افسر سابق ارتش آمریکا به گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس گفت: دولت آمریکا با استفاده از دست‌نشانده‌هایش ضمن برپایی عملیات دروغین و پرداختن به آن سعی در پیش بردن اهداف اربابان بانکی خود دارد.
دولت آمریکا، لانه خائنین است/ عملیات دروغین و بازیگران بحران برای اهداف اربابان جهان طراحی شدند
به گزارش جهانبین نیوز؛ گاه‌گاهی رسانه‌های جهان پُر می‌شوند از اخباری مبنی بر حمله به جمعیتی در اماکن عمومی و قتل عام افراد بیگناه به دست عاملانی که در برخی موارد خود نیز در صحنه حادثه کشته می‌شوند.

طی ماه‌های اخیر بارها اخبار تیراندازی و یا حمله به جمعیتی در گوشه و کنار آمریکا شنیده شده و رسانه‌های حاکم با تیتر کردن این حوادث و پرداختن بسیار به آن، مسایل متعددی از جمله وجود مهاجران در کشورهایشان، خشونت‌های دینی و یا عدم تعادل شخصیتی عاملان و حتی مساله آزادی حمل سلاح در آمریکا را مطرح نموده‌اند.

در مقابل اما گاهی در شبکه‌های اجتماعی فعالین سیاسی و اجتماعی و یا در رسانه‌های مستقل از حکومت دیده می‌شود که از این اتفاقات به عنوان «فالس فِلَگ» در انگلیسی تعبیر می‌کنند. این عبارت در معنای ساده به عملیات مخفی حکومت‌ها یا سازمان‌های اطلاعاتیشان اطلاق می‌شود که برای فریب دادن عموم مردم طراحی شدند به نحوی که عامل اصلی آن که حکومت‌ها هستند، مشخص نشده و به نظر برسد عاملان دیگری آن را انجام داده‌اند. معنای تحت‌الفظی این عبارت «پرچم دروغین» است و از جنگ‌ برگرفته شده است، بدین ترتیب که سربازان پرچمی غیر از پرچم کشور خود را حمل می‌کردند تا دشمن را فریب دهند.

در رسانه‌های مستقل از حکومت‌های غربی، گاه تصاویر افرادی دیده می‌شود که در چندین حادثه اینچنینی حضور داشتند که یا به عنوان قربانی حادثه و یا به عنوان شاهد جزء اندک تصاویر منتشر شده هستند. به اصطلاح رسانه‌های مستقل این افراد را «بازیگران بحران» می‌نامند که نقشی در یک حادثه واقعی‌تر از یک فیلم سینمایی ایفا می‌کنند.

از سوی دیگر مساله حمل سلاح بسیار شنیده می‌شود. بر اساس شواهد تاریخی، کوچ اروپاییان به آمریکا اوایل قرن هفدهم میلادی انجام گرفت که با نسل‌کشی و وحشیگری ده‌ها میلیون بومی قاره آمریکا از بین رفتند. این اقدامات غیرانسانی که حکومت آمریکا بر پایه آن بنا نهاده شد، بعدها به شکل برده‌داری و ظلم علیه طبقات مختلف اجتماع وجود داشت.

در پانزدهم دسامبر ۱۷۹۱ میلادی متممی به قانون اساسی آمریکا اضافه شد. بر اساس قانون اساسی آمریکا حق نگه‌داری و حمل سلاح در آمریکا حقی فردی است که به عنوان متمم دوم در منشور حقوق شهروندی ایالات متحده آورده شده است. سند حقوق یا منشور حقوق ایالات متحده آمریکا نام ۱۰ اصلاحیه‌ الحاقی به قانون اساسی این کشور است. بر اساس این متمم‌ها قدرت دولت فدرال محدود و حقوق شهروندان تضمین خواهد شد. بر اساس حکم دیوان عالی ایالات متحده آمریکا حق حمل و نگه‌داری سلاح متعلق به افراد است و بر اساس این سند برای یک کشور آزاد، چنین حقی ضروری است.

در همین زمینه گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس گفت‌وگویی داشت با یکی از افسران سابق ارتش آمریکا، کِنِث نیکولاس اُوکیف. وی یک افسر سابق نیروی دریایی آمریکایی است که تجربه شرکت در جنگ خلیج فارس را داشته است. کِن اُوکیف در سال ۲۰۰۱ با آتش زدن گذرنامه آمریکایی خود، فعالیت‌هایش علیه سیاست‌های آمریکا و اسرائیل را آغاز کرد.

اُوکیف در گفت‌وگو با فارس، ضمن اشاره به تیراندازی‌ها و به گفته خودش حملات به اصطلاح "تروریستی" اخیر و پیشین در آمریکا تصریح کرد، تنها یک احمق دلایل واضح و خطیرِ موجود برای آمریکا و "سرویس‌های امنیتی‌اش" در این اقدامات را نخواهد دید. وی تاکید کرد، سرویس‌های امنیتی آمریکا در واقع در خدمت منافع بانکی کسانی هستند که اداره جهان به دست آن‌ها است.

وی در گفت‌گو با فارس افزود، هدف اتفاقات در آمریکا چندلایه هستند تا هم جامعه را دچار شکاف کرده و هم آن را از امپراطوری آمریکایی به سوی پروژه وسیع‌تر اسرائیلی پیش ببرد و از همین رو است که تصمیم گرفتند "اورشلیم" را پایتخت این امپراطوری جدید معرفی کنند.

این افسر اسبق نیروی دریایی آمریکایی در ادامه صحبت‌هایش برای خبرگزاری فارس، به خلق داعش در منطقه اشاره کرد و گفت چنین اقدامی برای منافع اسرائیل و در خدمت آن است. وی افزود، نباید فراموش کرد که داعش و القاعده حتی یک بار هم به اسرائیل حمله نکرده‌اند و بهتر آن است که نام اختصاری داعش ISIS را این‌گونه تعریف کرد: سرویس‌های جاسوسیِ سرّی اسرائیل.

کِن اُوکیف در ادامه به خبرنگار بین‌الملل فارس گفت، یکی دیگر از دلایل نامعقول حکومت آمریکا برای پوشش خبری بسیار از این حوادث، خلع سلاح کردن وطن‌پرستان آمریکایی است که بر اساس متمم دوم منشور حقوق شهروندی ایالات متحده، دارای حق حمل سلاح هستند و این حق نباید نقض شود.

افسر سابق نیروی دریایی آمریکا در ادامه گفت جارچی‌های حکومت آمریکا سعی دارند با طرح قوانین "کنترل سلاح" عموم مردم آمریکا را خلع سلاح کنند در حالی که هدف اصلی متمم دوم حقوق شهروندی ایالات متحده، محافظت از شهروندان آمریکایی در مقابل حاکمان مستبد دولت آمریکا است. اُوکیف به گروه بین‌الملل فارس گفت، در گذشته این حاکمان دولت بریتانیا و خاندان سلطنتی بود و امروز دولت خائن آمریکا است.

آقای اُوکیف خاطر نشان کرد، گرچه حکومت آمریکا سعی در گرفتن این حق مردم کشور برای حمل سلاح دارد اما وطن‌پرستان هوشمند آمریکا دلیل و ضرورت متمم دوم منشور حقوق شهروندی را فراموش نکردند و هرگز از آن دست نخواهند کشید.

نظامی سابق آمریکایی به بین‌الملل فارس گفت، همه این دلایل نشان می‌دهد که دولت آمریکا لانه خائنین است و به وضوح می‌بینیم که این خائنین از سوی اربابان بانکی خود مسئول خلع سلاح عموم مردم آمریکا هستند تا شهروندان متوسط آمریکایی را در مقابل طبقه حاکم مستبد، ناتوان سازند.

اُوکیف در گفت‌وگوی خود با فارس همچنین بیان داشت، در همین راستا عملیات‌های «فالس فِلَگ» و «بازیگران بحران» مورد استفاده قرار می‌گیرند اما چنین دروغ‌هایی نه تنها مردم آمریکا، بلکه مردم جهان را بیش از پیش بیدار می‌کند که این بیداری برای توسعه و منافع جهانی بهتر، امری حیاتی است.

افسر اسبق ارتش آمریکا در پایان به فارس گفت، سیستم حاکم برای دست‌یابی به اهدافش که از آن جمله می‌توان به خلع سلاح مردم آمریکا اشاره کرد و برای توجیه جنگ‌هایی که به راه می‌اندازد، از افراد دست‌نشانده‌ای برای چنین اقداماتی از جمله حملات و تیراندازی‌های جمعی استفاده می‌کند.

منبع: فارس

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۴۰:۵۸

28 Dec 2019