۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹
کد مطلب : ۳۲۰۶۲
همزمان با هفته وقف

دو وقف در شهرستان بروجن به ثبت رسيد

رئيس اداره اوقاف و امور خيريه بروجن از ثبت دو وقف جديد در اين شهرستان خبر داد.
دو وقف در شهرستان بروجن به ثبت رسيد
به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام نصرالله سليماني در گفتگو با خبرنگار کلار، اظهار داشت: همزمان با هفته وقف در شهرستان بروجن دو وقف جديد به ثبت رسيد.

سليماني گفت: يک باب مغازه به متراژ ۲۵ متر مربع به ارزش ۵۰۰ ميليون ريال در شهر نقنه با نيت امور فرهنگي و قرآني مسجد جامع اين شهر توسط واقف خيرانديش خداداد عليان وقف شد.

وي اضافه کرد: وراث مرحومه فاطمه سليماني دو هزار و ۵۰۰ متر زمين زراعي به ارزش ۷۵۰ ميليون ريال جهت توسعه صحن امامزاده علي ابن احمد (ع) وقف كردند.

حجت الاسلام سليماني بيان کرد: گاهي يک دعا و فاتحه کسي که از موقوفه استفاده مي کند حال واقف را به قدري متحول مي سازد که آرزو مي کند اي کاش تمام دارايي خود را وقف کرده بودم.

رئيس اداره اوقاف و امور خيريه بروجن افزود: يکي از اموراتي که اهل بيت اهتمام ويژه اي به آن داشتند مساله وقف بوده است تا آنجا که حضرت علي(ع) در تابستان به حفر چاه مي پرداخت و همين که به آب مي رسيد عرق هاي پيشاني را پاک کرده و مي فرمودند قلم و دوات بياوريد و آن را وقف مي کردند.

سليماني گفت: وقف مي تواند تا قيامت از انسان نامي نيک به جا بگذارد و از صاحبش چهره اي ماندگار بسازد.

سليماني گفت: وقف جهت بيماران خاص سرطان و ام اس، وقف جهت دانش آموزان و دانشجويان فقير، وقف جهت ترک اعتياد جوانان فقير، وقف جهت امورات قرآني و وقف جهت ازدواج جوانان از وقف هاي نياز امروز جامعه است.

انتهاي پيام1022ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۴۳:۰۵

11 Jan 2020