۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹
کد مطلب : ۳۰۱۷۲
در هفته دولت؛

بهره‌برداری از ۱۲ طرح صنعتی، بازرگانی و تجاری در چهارمحال و بختیاری

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۲ طرح صنعتی، بازرگانی و تجاری در چهارمحال و بختیاری در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.
بهره‌برداری از ۱۲ طرح صنعتی، بازرگانی و تجاری در چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز؛ سید نعیم امامی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری در حاشیه دیدار محسن صالحی‌نیا معاون امور صنایع و اقتصاد با نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: ۱۲ طرح صنعتی، بازرگانی و تجاری در چهارمحال و بختیاری در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل سعی کردیم این شعار را در حوزه صنعتی، بازرگانی و تجاری محقق سازیم افزود: امسال به طور کلی ۳۶ طرح مهم در کشور وجود دارد که سه طرح آن در چهارمحال و بختیاری وجود دارد.

امامی فولاد را مهم‌ترین طرح در این استان معرفی و خاطرنشان کرد: کارخانه تولید چادر مشکی افتخار دیگر برای چهارمحال و بختیاری است که با تولید این کارخانه توانستیم از ورود چادر مشکی چینی جلوگیری کرده و ورود کالای بیگانه به کشور را کاهش دهیم.

رئیس صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری یادآور شد: آغاز عملیات ساخت مجتمع فناوران ۲ در استان اتفاق بزرگ دیگر است که بعد از هشت سال به تحقق پیوست و این مجتمع دومین مجتمع صنایع نیمه‌مزاحم در این استان است.

امامی با اشاره به وجود ۷ هزار و ۲۰۰ واحد نیمه‌فعال و راکد در کشور تاکید کرد: در چهارمحال و بختیاری ۲۹۵ واحد صنعتی شناسایی و برای دریافت تسهیلات ۳۰۰ میلیون ریالی به بانک‌های عامل معرفی شدند.

وی ادامه داد: با بهره‌برداری از این ۲۹۵ طرح تا پایان سال زمینه اشتغال ۴ هزار نفر ایجاد می‌شود.

رئیس صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری در پایان گفت: تاکنون توانسته‌ایم ۲۵ درصد از اهداف اقتصاد مقاومتی را محقق سازیم و امیدواریم با کار جهادی به ۱۰۰ درصد برسد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۴۰:۰۳

27 Dec 2019