۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷
کد مطلب : ۳۴۱۳۲
فرماندار شهرستان بن:

تعيين ۲۶ شعبه براي جمع آوري آراي مردم شهرستان بن در انتخابات96

فرماندار بن از تعيين ۲۶ شعبه اخذ راي براي برگزاري انتخابات شوراهاي اسلامي و رياست جمهوري در اين شهرستان خبر داد و گفت: ۱۰۵ نفر به منظور شركت در پنجمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا در اين شهرستان داوطلب شده اند.
تعيين ۲۶ شعبه براي جمع آوري آراي مردم شهرستان بن در انتخابات96
به گزارش جهانبین نیوز ، كمال اكبريان فرماندار شهرستان بن در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر  از تعيين ۲۶ شعبه اخذ راي براي برگزاري انتخابات شوراهاي اسلامي و رياست جمهوري در اين شهرستان خبر داد و گفت: ۱۰۵ نفر به منظور شركت در پنجمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا در اين شهرستان داوطلب شده اند.

 وي در حاشيه نشستي که با روساي هيات نظارت بر انتخابات، دادگستري، دادستان، ثبت احوال و اعضاي هيات اجرايي دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري در اين شهرستان برگزار شد ، اظهار داشت :از اين تعداد ۹ شعبه شهري در بن، ۳ شعبه شهري در وردنجان ، ۶ شعبه روستايي در بخش مركزي،۷ شعبه روستايي در بخش شيدا و يك شعبه سيار در نظر گرفته شده است.

وي از آمادگي شهرستان براي برگزاري انتخابات با مشاركت حداكثري مردم خبر داد و گفت: از مجموع ثبت نام كنندگان شوراهاي اسلامي، ۱۱ نفر در شهر بن، ۱۳ نفر از شهر وردنجان ، ۳۷ نفر در روستاهاي بخش مركزي و ۴۴ نفر در روستاهاي بخش شيدا نام نويسي كرده اند.

وي افزود از اين تعداد ۱۰۳ نفر مرد و دو نفر زن براي حضور در انتخابات پنجمين دوره اسلامي شوراهاي شهر و روستا دواطلب شده اند.

اكبريان انتخابات را يك امر حاكميتي دانست و شفافيت و صيانت از رأي مردم را به عنوان حق الناس مورد تاكيد قرار داد و تصريح كرد: عوامل اجرايي در فرايند برگزاري دو انتخابات مهم و حساس بي طرف بوده و بر مبناي قانون حركت مي كنند و تمام تلاش ما صيانت از آراي مردم و اجراي دقيق قوانين است.

انتهاي پيام1022ج /520ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۵۳:۴۲

29 Dec 2019