:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> فعال کردن فروشگاههاي هايپر و ايجاد مراکز توليدات کشاورزي در شهرستان فارسان | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷
کد مطلب : ۲۱۹۹۲

فعال کردن فروشگاههاي هايپر و ايجاد مراکز توليدات کشاورزي در شهرستان فارسان

مديرکل تعاون روستايي استان در مراسم توديع و معارفه مديرتعاون روستايي شهرستان فارسان فعال کردن فروشگاههاي هايپر و ايجاد مراکز توليدات کشاورزي را از اولويت هاي سال 94 اين اداره عنوان کرد.
فعال کردن فروشگاههاي هايپر و ايجاد مراکز توليدات کشاورزي در شهرستان فارسان
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  پيرغار، عباس سياح افزود: با توجه به شعار امسال سعي داريم شعار را با همکاري مردم جهت توسعه تعاوني هاي روستايي تحقق بخشيم با توجه به اينکه بخش عمده اي از مردم ما در روستا زندگي مي کنند برنامه هايي را در دست اقدام داريم.

وي در ادامه افزود: فعال کردن شرکت هاي روستايي در امور بازرگاني، ايجاد فروشگاه هاي هاپير و ايجاد مراکز عرضه مستقيم توليدات کشاورزي در مراکز شهرها از اولويت هاي کاري سال جاري مي باشد.

وي تصريح کرد: اميداورم در آينده نزديک يکي از اماکن که در شهرستان داريم با همکاري فرماندار محترم تبديل به بزرگترين مرکز عرضه محصولات کشاورزي خواهد شد.

ايشان در پايان اظهار داشت: با توجه به اينکه استان ما به عنوان قطب گردشگري در ايران قرار دارد ديگر برنامه در دست اجرا اين است که شرکت هاي تعاوني روستاي بانوان را در سراسر استان فعال کنيم و اين فعاليت را در راستاي بحث گردشگري و اقامتي گسترش دهيم.

در اين مراسم از زحمات رمضاني تقدير و آقاي قنبريان به عنوان سرپرست اداره تعاون روستايي فارسان معرفي شد.


انتهای پیام1020ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۰۵:۲۹

9 Feb 2020