۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹
کد مطلب : ۳۹۹۰۲
امام جمعه شهر اردل:

بیمارستان اردل از امکانات مناسب محروم است/ مسئولان دانشگاه علوم پزشکی در بحث درمان عدالت را مراعات کنند

امام جمعه شهر اردل گفت: بیمارستان امام رضا (ع) شهرستان اردل در تجهیزات، پزشک متخصص و توسعه فیزیکی در شرایط خوبی نیست، مسئولین دانشگاه علوم پزشکی استان به فکر رفع این مشکل اساسی در این شهرستان باشند.
بیمارستان اردل از امکانات مناسب محروم است/ مسئولان دانشگاه  علوم پزشکی در بحث درمان عدالت را مراعات کنند
به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام مهرداد بهرامی امام جمعه شهر اردل در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی و با اشاره به یکی از روایت پیامبر اکرم (ص)، "خَیرُ ما أُلقِیَ فِی القَلبْ أَلیَقین" یعنی "بهترین چیزی که در دل افکنده شد یقین است" افزود:
هم یقین برخاسته از ایمان نجات بخش و زنده کننده دل است و هم ایمان نیاز به یقین دارد اینها مکمل هستند و همدیگر را تقویت می کنند.

بهرامی افزود: وقتی می خواهیم ایمان و یقین کسی را بسنجیم ببینیم در مقابل هوای نفس، در مقابل دنیا که قرار می گیرد چگونه عمل می کند، اگر محکم بود و از دینش دست بر نداشت معلوم است از یقین قلبی برخوردار است ولی اگر نان به نرخ روز می خورد هر زمانی دنبال به تفکر و جریانی می افتد ولو پیشانی او پینه بسته باشد شک نکن در دل او یقین وارد نشده چون دل سست نشان از کم یقینی است.

بیمارستان امام رضا (ع) شهرستان اردل از امکانات مناسب محروم است/ مسئولان دانشگاه علوم پزشکی در بحث درمان عدالت را مراعات کنند

حجت الاسلام مهرداد بهرامی امام جمعه شهر اردل در بخش دیگر خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اردل گفت: نماز جمعه محور وحدت و انسجام و استحکام عمومی و پشتوانه نظام و مردم است البته این لوازمی دارد از جمله اینکه نباید خدای نکرده دستگاه امامت وارد بازیهای سیاسی بشود.

بهرامی افزود: نماز جمعه به عنوان یکی از مهمترین مصادیق همدلی و همزبانی، پشتوانه و تكيه گاهی مستحکم برای نظام و انقلاب و این مردم متعهد و پایبند به ارزش های والای ایرانی اسلامی است.

خطیب جمعه شهر اردل با اشاره به سفر اخیر وزیر بهداشت، به استان گفت: فرصت خوبی است تا مسائل مربوط به بهداشت و درمان شهرستان به خصوص وضعیت بیمارستان امام رضا (ع) شهرستان اردل تشریح بشود.

بهرامی بیان داشت:هیچ مانعی ندارد برخلاف برنامه ریزی از وضعیت بیمارستان این شهرستان هم بازدید کنید مدیر انقلابی محصور در برنامه نیست.

امام جمعه شهر اردل با اشاره به کاستی های شدید امکانات بیمارستان امام رضا (ع) این شهرستان، از عدم پاسخگویی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان، به شدت انتقاد کرد و افزود: بیمارستان امام رضا (ع) شهرستان اردل در تجهیزات، پزشک متخصص و توسعه فیزیکی درشرایط خوبی نیست، مسئولین دانشگاه علوم پزشکی استان به فکر رفع این مشکل اساسی در این شهرستان باشند.

حجت الاسلام بهرامی از وزیر محترم بهداشت خواست تا به مسئولین دانشگاه علوم پزشکی تاکید کند در بحث درمان عدالت را مراعات کنند و برای رفع مشکلات اساسی بیمارستان امام رضا (ع) که خواسته چندین ساله این مردم محروم است چاره ای بجویند.

امام جمعه شهر اردل در پایان از استقبال با شکوه مردم ولایتمدار شهرستان اردل از خادمین حرم مطر امام رضا (ع) تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۰۵:۴۰

27 Dec 2019