۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶
کد مطلب : ۳۹۷۲۲
هم زمان با دهه کرامت:

چهارمحال و بختياري آماده ميزباني از کاروان سفيران کريمه است

مسئول کاروان سفيران کريمه چهارمحال و بختياري گفت: خادمان حضرت معصومه (س) هم زمان با ولادت حضرت معصومه(س) به چهارمحال و بختياري سفر مي کنند.
چهارمحال و بختياري آماده ميزباني از کاروان سفيران کريمه است
مسعود مرداني مسئول کاروان سفيران کريمه چهارمحال و بختياري در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز ؛ اظهار کرد: جشن بزرگ ولادت حضرت معصومه سلام الله عليها به همراه اجتماع بزرگ حجاب و عفاف در شهرکرد خبر داد.

وي با بيان اينکه اين ويژه برنامه با حضور خادمان حرم حضرت معصومه در پارک ملت شهرکرد برگزار مي شود خاطرنشان کرد: از مردم ولايت مدار و مومن استان چهارمحال و بختياري دعوت مي شود در اين برنامه که با سخنراني حجت‌الاسلام فرحزاد و مولودي خواني مداح اهل بيت عليه السلام برگزار مي شود شرکت نمايند.

مرداني افزود: هم‌زمان با اجراي اين برنامه ۱۰ غرفه با عنوان‌هاي پذيرايي، سلامت، کتاب، مشاوره ديني و مذهبي، کودک، نقاشي، خدمات پزشکي و خاطره‌نويسي در پارک ملت برپا مي‌شود.

اين مقام مسئول با تاکيد بر اينکه دين اسلام دين غم و اندوه نيست عنوان کرد: متاسفانه نگاه نادرستي که وجود دارد ديگر افراد اسلام را دين غم و اندوه مي دانند در حالي که اهل بيت عليه السلام به شادي و شور و نشاط بسيار تاکيد دارند و اين وظيفه ما است که اين فرهنگ را در جامعه تبيين و ترويج دهيم.

مرداني گفت: دهه کرامت فرصت مغتنمي براي نهادينه کردن فرهنگ شادي و نشاط با رويکرد اهل‌بيت (عليه السلام) است و ما بايد تلاش کنيم همانطور که در عزاي اهل‌بيت عليه السلام برنامه‌ها رنگ و بوي غم دارند، در ولادت‌هاي ائمه رنگ و بوي شادي در جامعه ايجاد کنيم.

اجراي بيش از ۳۰ عنوان برنامه در چهارمحال و بختياري

مسئول کاروان سفيران کريمه چهارمحال و بختياري افزود: با حضور خادمان حرم حضرت معصومه عليه السلام بيش از ۳۲ عنوان برنامه در نقاط مختلف استان از مورخ ۲۳ تا ۲۵ تيرماه برگزار خواهد شد.

وي جشن بزرگ روز ميلاد حضرت فاطمه معصومه (سلام الله عليها) در پارک ملت شهرکرد ، ديدار خادمان با نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري، برگزاري جشن ميلاد حضرت معصومه سلام الله عليها در شهر فردانبه و سيفددشت، اجراي برنامه زنده تلويزيوني توسط خدام حضرت معصومه (سلام الله عليها) در شبکه جهانبين، نورافشاني در شب ميلاد حضرت فاطمه معصومه در چند نقطه از شهرکرد، غبارروبي گلزار شهدا، ديدار خادمان با استاندار، برگزاري برنامه زيارت عاشورا در نمازخانه استانداري، عيادت خادمان از بيماران بيمارستان آيت‌الله کاشاني، هاجر و کلينيک امام رضا(عليه السلام)، نور افشاني در ۴ نقطه از استان، حضور در زندان‌ها و مراکز اصلاح تربيت و ديدار با خانواده شهدا و ايثارگران شاخص‌ترين برنامه‌هاي کاروان سفيران کريمه دانست.

انتهای پیام/530ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۱۰:۵۲

11 Jan 2020