۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶
کد مطلب : ۳۲۷۹۲
رئيس شبکه دامپزشکي کوهرنگ

تا کنون هيچ موردي از آنفولانزاي پرندگان در کوهرنگ مشاهده نشده است

رئيس شبکه دامپزشکي کوهرنگ مي گويد با توجه به آنفولانزاي پرندگان که در سطح کشور رخ داده است تاکنون هيچ موردي در کوهرنگ مشاهده نشده است.
تا کنون هيچ موردي از آنفولانزاي پرندگان در کوهرنگ مشاهده نشده است
به گزارش جهانبین نیوز، خسرو خسروي، رئيس شبکه دامپزشکي شهرستان کوهرنگ در گفتگو با خبرنگار کوهرنگ خبر، اظهار کرد: تا کنون هيچ موردي از آنفولانزاي مرغي در کوهرنگ مشاهده نشده است.

 خسروي افزود: به منظور آمادگي کامل در صورت مشاهده حتي يک مورد، توسط دامپزشکي شهرستان را به دقت تحت کنترل دارد و با چاپ پوستر و بروشور راه هاي پيشگيري را به اطلاع مردم  شهرستان کوهرنگ مي رسانيم. 

وي از آمادگي کامل شبکه دامپزشکي کوهرنگ در برابر مقابله احتمالي با آنفولانزاي فوق حاد طيور خبر داد و بيان کرد: اين شبکه آمادگي کامل با هماهنگي فرماندار، نيروي انتظامي، بخشداري ها، شهرداريها، محيط زيست، جهاد کشاورزي و شبکه بهداشت را دارد تا با اين بيماري مقابله کند.

رئيس دامپزشکي کوهرنگ از مردم کوهرنگ خواست در صورت هرگونه مشاهده تلفات پرندگان وحشي و يا طيور سريعا با شماره تلفن 03833622098 تماس حاصل نمايند.

خسروي در ادامه تاکيد کرد: همشهريان بايد براي پيشگيري از انتشار ويروس، مرگ‌هاي ناگهاني و بي‌دليل پرندگان بايد حتما به اطلاع مقامات برسانند تا آنها بدون خطر موضوع را بررسي کنند.
 
وي گفت: اگر  بلافاصله پس از تماس با پرندگان مريض و يا مرده، علائم آنفولانزا از جمله تب در شما ظاهر شد براي درمان سريع به درمانگاه محل سکونت خود مراجعه کنيد.

شهرستان کوهرنگ داراي 13 واحد پرورش مرغ گوشتي با ظرفيت 230 هزار قطعه مي باشد.


انتهاي پيام 1027ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۱۷:۲۵

27 Dec 2019