۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۲
کد مطلب : ۱۷۲۱۲

خالد مشعل: مقامات تل‌آویو، هیتلرهای عصر جدیدند/ «محمد ضیف» در سلامت کامل است

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس ضمن اعلام صحت کامل فرمانده شاخه نظامی حماس افزود: مقامات رژیم صهیونیستی با جنایات خود در جنگ غزه، هیتلرها و نازی‌های عصر کنونی هستند.
خالد مشعل: مقامات تل‌آویو، هیتلرهای عصر جدیدند/ «محمد ضیف» در سلامت کامل است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پایگاه خبری «فلسطین‌الیوم»، خالد مشعل رئیس دفتر سیاسی حماس در یک گفتگو با پایگاه «یاهو» گفت: «محمد ضیف» فرمانده گردانهای «القسام» شاخه نظامی حماس زنده و در سلامت کامل است و همچنان نیروهایش را فرماندهی می‌کند.

مشعل در ادامه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ، «موشه یهلون» وزیر جنگ و «بنی گانتز» رئیس ستاد مشترک این رژیم را به هیتلرهای جدید توصیف کرد و گفت: چه فرقی میان آنچه این ۳ نفر انجام داده‌اند با آنچه نازی‌ها در دهه‌های ۳۰ و ۴۰ مرتکب شده‌اند وجود دارد؟ نتانیاهو ، یعلون و گانتز هزاران بیگناه از جمله صدها زن و کودک را کشته‌اند و منازل، مساجد و بیمارستانها را هدف قرار گرفته و تخریب کرده‌اند.

رئیس دفتر سیاسی حماس سپس با زبان انگلیسی ، «باراک اوباما» رئیس جمهور آمریکا را خطاب قرار داد و گفت: تو به عنوان رهبر یکی از کشورهای قوی دنیا هستی از تو درخواست دارم که « اسرائیل» بخواهی حملاتش در نوار غزه را پایان دهد ، گذرگاهها را باز کند، محاصره آن را بردارد و غزه باری دیگر بازسازی شود.

انتهای پیام/خ ز/
مرجع : خبرگزاری فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۲۶:۳۵

27 Dec 2019