۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۴
کد مطلب : ۲۱۲۶۲
نماينده مردم بروجن در گفتگو با کلار/

بهره برداري از پروژه هاي مهم و تکميل شدن چهارخطه هاي بروجن در سال آينده/ پروژه انتقال آب سبزکوه به چغاخور اشکال زيست محيطي ندارد

نماينده مردم بروجن، بهره برداري از بيمارستان 220 تختخوابي بروجن، سالن دو و ميداني تارتان، خانه معلم، پارک بانوان و زيباسازي جادۀ دسترسي به تفريحگاه سياسرد را از مهم ترين پروژه هاي قابل افتتاح و بهره برداري تا پايان سال 94 عنوان کرد.
بهره برداري از پروژه هاي مهم و تکميل شدن چهارخطه هاي بروجن در سال آينده/ پروژه انتقال آب سبزکوه به چغاخور اشکال زيست محيطي ندارد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، امير عباس سلطاني سال ۹۴ را سال شکوفايي و سرنوشت ساز براي شهرستان بروجن به جهت بهره برداري از پروژه هاي عظيم و مهم عنوان کرد.

سلطاني شهرستان بروجن را کوير استان چهارمحال وبختياي دانست و لزوم نگاه ويژۀ دولت به جهت تسريع در بهره برداري از پروژه هاي انتقال آب بن به بروجن و سبزکوه به تالاب چغاخور به منظور تأمين آب پايدار اين شهرستان در مصارف شرب و صنعتي را خواستار شد.

وي با اشاره به اختصاص بودجه ۸۰۰ ميليارد ريالي دولت احمدي نژاد به تونل انتقال آب سبزکوه به تالاب چغاخور تصريح کرد: نهايتا اين پروژه آغاز و ۸۰۰ متر حفاري صورت گرفت.

سلطاني ضمن ابراز ناراحتي از توطئه ها و مشکلاتي که در روند اجرايي تونل انتقال آب سبزکوه به تالاب چغاخور صورت گرفته است تصريح کرد: اين پروژه مشکل زيست محيطي ندارد.

نماينده مردم بروجن ادامه داد:۱۳۰ ميليارد تومان تا کنون براي پروژه سبزه کوه هزينه شده و تکميل آن ۱۷۰ ميليارد تومان اعتبار نياز دارد.

سلطاني همچنين با توجه به استقرار محور پر تردد بروجن ـ لردگان و خوزستان در شهرستان بروجن و حجم بالاي ترافيک سبک و سنگين در اين محور، ضمن اعلام فعال بودن کارگاه هاي راه سازي در محورهاي اين شهرستان، از چهار خطه شدن کليۀ محورهاي شهرستان بروجن تا پايان سال ۹۴ خبر داد.

وي افزود: جشن شکرگزاري ايمن سازي و اصلاح ۱۰۰ درصدي محورهاي مواصلاتي شهرستان با حضور مردم در سال ۹۴ برگزار خواهد شد.

سلطاني بهره برداري از بيمارستان ۲۲۰ تختخوابي بروجن، سالن دو و ميداني تارتان، خانه معلم، پارک بانوان و زيباسازي جادۀ دسترسي به تفريحگاه سياسرد را از مهم ترين پروژه هاي قابل افتتاح و بهره برداري تا پايان سال ۹۴ عنوان کرد.

نماينده مردم بروجن با اشاره به اختصاص بودجه ۸۰ ميليارد ريالي دولت در سالجاري به شهرستان بروجن گفت: ۱۲۰ ميليارد ريال اعتبار به جز بودجه دولت با پيگيري هاي مکرر به اين شهرستان اختصاص گرفت.

وي با اشاره به سفر خود به کشور عراق گفت: نخست وزير اين کشور اعتراف داشت اگر ايرانيت نبود عراق و شام زير دست و پاي داعش نابود شده بود.

سلطاني همچنين با اشاره به رايزني هاي هفته گذشته همراه وزير نفت با دبيرکل در وين گفت: مقرر شد قيمت نفت در ماه هاي آينده بر ۶۰ دلار و ۷۰ دلار تنظيم شود.

انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۴۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۰۴:۱۱

12 Jan 2020