۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳
کد مطلب : ۲۵۲۲۲
امروز صورت گرفت:

افتتاح دهمین نمایشگاه کتاب در چهارمحال و بختیاری

دهمین نمایشگاه کتاب چهارمحال و بختیاری در محل نمایشگاه‌های دائمی استان ساعتی پیش کیلیک خورد.
افتتاح دهمین نمایشگاه کتاب در چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه با حضور ۴۰۰ ناشر کشوری و استانی و ۳۵ هزار عنوان کتاب از ۶ تا ۱۲ آبان ماه آماده خدمت‌رسانی به مردم استان است.

کارگران با بیان اینکه ۱۸۱ غرفه در این نمایشگاه وجود دارد تصریح کرد: به منظور سهولت برای خرید کتب موردنیاز دانشجویان و دانش‌آموزان، زمان برگزاری نمایشگاه از تابستان به آبان‌ماه منتقل شده است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که کتاب و کتابخوانی را یک جهاد علمی دانسته‌اند، افزود: کتاب زیربنای فرهنگ است که انسان‌های اندیشمند در آن قدم برمی‌دارند، کتاب و کتابخوانی نشانه جامعه توسعه‌یافته است.

کارگران با اشاره به اینکه این دوره از نمایشگاه با دوره های ما قبل متفاوت بوده است بیان داشت: تفاوت این دوره حضور ۲ ناشر بزرگ کشوری برای اولین بار در این نمایشگاه می باشد.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه تخفیفاتی را هم به علاقمندان ارائه می دهد اذعان داشت: کتب دهمین نمایشگاه کتاب استان با ۳۰ درصد تخفیف در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

کارگران از استقبال پر شور مردم در افتتاح این نمایشگاه نیز خبر داد و گفت: این نمایشگاه با استقبال گسترده همه مسئولین و مردم همراه بوده است.

انتهای پیام/۱۰۲۸ ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۰۰:۳۰

9 Feb 2020