۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱
کد مطلب : ۲۹۲۸۲
نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی:

تهدیدات بالقوه علیه ایران، تقویت سامانه دفاعی را می‌طلبد

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: باتوجه به تهدیدات بالقوه علیه کشورمان از سوی برخی کشورها، تقویت و عملیاتی کردن سامانه دفاعی اس 300 در دفع و خنثی کردن این دسایس بسیار مثبت و تأثیرگذار است.
تهدیدات بالقوه علیه ایران، تقویت سامانه دفاعی را می‌طلبد
اردشیر نوریان نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در گفت وگو با جهانبین نیوز؛ به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای عملیاتی شدن سامانه دفاع موشکی اس ۳۰۰ تا پایان امسال اشاره و اظهار کرد: خوشبختانه سامانه اس ۳۰۰ جزء پرقدرت‌ترین و پیشرفته‌ترین سامانه‌های دفاعی در جهان است.

وی تصریح کرد: مطمئنا زمانی که یک کشور به آخرین تسلیحات روز دنیا مسلح شود قدرت بازدارندگی آن کشور در حوزه مربوطه افزایش می‌یابد.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان ادامه داد: این سامانه قطعا قدرت دفاعی و بازدارندگی جمهوری اسلامی را در بخش هوایی به شکل چشم‌گیری بالا می‌برد.

نوریان عملیاتی کردن سامانه اس۳۰۰ را راهی برای به ارتقاء و تقویت توان موشکی و پدافند جمهوری اسلامی ایران عنوان و یادآور شد: باتوجه به تهدیدات بالقوه علیه کشورمان از سوی برخی کشورها، تقویت و عملیاتی کردن این سامانه دفاعی در دفع و خنثی کردن این دسایس بسیار مثبت و تأثیرگذار است.

وی با بیان اینکه دنیای امروز، دنیای بازدارندگی و قدرت است تاکید کرد: از این‌رو هر کشوری که نتواند در برابر دشمنان احتمالی خود مانور قدرت صورت داده، طبیعتا مورد طمع کشورهای منطقه و فرامنطقه‌ای بری حمله قرار می‌گیرد.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان اضافه کرد: از طرف دیگر در شرایط کنونی جمهوری اسلامی به مرکز الهام بخشی در عرصه منطقه تبدیل شده و امروز ایران جزء کشورهای برجسته و استراتژیک در منطقه و عرصه بین الملل است، همچنین کشورمان وزنه‌ای است که در هر طرف قرار بگیرد، برای توفیق آن اهداف تعیین‌کننده است.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۰۸:۴۶

8 Feb 2020